Geir Anders Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Skulle tro felgene var kjøpt bare for å få oppmerksomhet. Det er inntrykket jeg sitter igjen med etter et par innlegg av eier og noen andre. Men folk skal få lov til det også.
egil s Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Felgene ble kjøpt inn etter følgende kriterier: -Høy kvalitet -5-eiker -så brei kant om mulig. -lett renhold -noe få/ingen andre har. Jeg lette faktisk i over 6 måneder før jeg fant disse jeg likte i en jungel av grimme felger. Jeg ville ha glatte flater for jeg gidder ikke vaske de med tannbørste. eikene måtte være passe tykke, for tynne så for spinkelt ut på bilen, og for tykke ville jeg ikke ha. Jeg har alltid digget felger med feit kant, jo breiere jo bedre så det skulle jeg ha. Alpina felgene har kant, men i mine øyne for mange eiker og er for mye jobb å holde rene. BBS felgene er jeg redd blir seende ut som et sykkelhjul i 19", og har samme renholds problem. De felgene jeg kjøpte oppfyllte mine krav, jeg var redd for at det ble for bling bling, og ville ikke ha chrome felger av den grunn. Men da jeg så svart chrome likte jeg det og det ble det jeg kjøpte inn. Selv er jeg fornøyd og det er det viktigste. Å tiltrekke seg oppmerksomhet var ikke noe jeg tenkte på i kjøps prosessen.
Gunnar Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Jeg har en følelse av at dette er en kombinasjon som bør sees i real life for å få riktig inntrykk av det..
StigJ Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Følelsen din er helt riktig Gunnar. Bilen til Egil er et lekkert skue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå