Gå til innhold

e46 320 "M3" Automote, ferdigbilder på side 9

gaasen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den bilen der er jo ubrukelig når det kommer til det å kjøre ett sted, dermed spiller det jo egentlig ingen rolle hva slags motor det er i den... syns egentlig det er bedre at de har "ødelagt" en 320 enn en m3

piss preik! den bilen er dødsrå! det er jo en show car å ikke noe jævla herje bil!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe må bare le...

Vet det er nevnt før også men, herreguuud.. det er jo til og med samma overgang som widejuggao sin e36.

DSC00244-1.jpg

DSC01072.jpg

Må si det må være sykt sjipt å bli "kopiert" om jeg kan være så frekk og kalle det det, vertfall av et firma, da vil jo selvfølgelig alle tro at det er widejuggao som er kopi-piraten.

Det må jo være drit å lage en egen stil for så et par månder etter bli "kopiert"(frekt ord igjen, beklager). Og ikke bare _LITT_ dem kjører den helt samme stilen. Lakk, overgang, felger.. alt er likt. Hehe nei å nei å nei

n878505289_1300231_604.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet.. når den bilen der om ett par mnd blir presentert i ett bilblad.. Så er det kjipt å være widejuggao ja.. Men som nevnt tidligere i tråden.. Er det en mulighet for å "tjene" noe på dette? Jeg syns evt. de burde stilt sammen.. gatebil magazine med BEGGE bilene som cover?? Garantert fetere enn bare den ene.. Og da er det kanskje mulighet for gjøre opp "skaden" som oppsto ved en enorm tilfeldighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vell vært diskutert tidligere og det ble kommet fram til att dette var en tilfeldighet, jeg nekter å tro att Sivert i Automote har kopiert noen bil jeg har kjent mannen i over 20 år og han trenger ikke kopiere noen for att det skal bli bra.

Bra forslag att de burde stille sammen, er uansett ikke noen krise att det finnes 2 like biler tenk bare på hvor mange e46 fra fabrik som er helt identiske :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilen der er jo ubrukelig når det kommer til det å kjøre ett sted, dermed spiller det jo egentlig ingen rolle hva slags motor det er i den... syns egentlig det er bedre at de har "ødelagt" en 320 enn en m3

piss preik! den bilen er dødsrå! det er jo en show car å ikke noe jævla herje bil!! :evil:

det er jo nettopp det jeg sier, da er det like greit at det bare er 320...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å kjøpe denne bilen nå. :)

Kjip motor i den, det er det eneste. Hvordan er muligheten for ett motorbytte? 325, eller 328 motor ? evt m3 ?

Tror ikke motorbytte er noen umulighet, men blir nok så det koster litt penger pluss att det blir mye jobb med godkjenning og toll for effektøkning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke diskutere denne "kopien" mer for min del.

Den som ikke ser lengre enn en lakkjobb på en bil, har vel selv skrevet si egen faliterklering.

ELLERS SÅ ER STILEN PÅ BILEN SVÆRT NÆR ALLE BILENE AUTOMOTE HAR LAGET DE SISTE 7 ÅRA. BØR VEL KANSKJE TENKE LITT PÅ DET NÅR DERE MENER AUTOMOTE KOPIERER!!!!! TRENDSETTING KALLES DET!!

HVIT BIL MED SORT TAK ER HELLER INGEN NY OPPFINNELSE, HVIS EN GÅR PÅ NETTET FINNER MAN 10 SLIKE PÅ 10 MINUTTER!

Ang kjørbarhet, så er bilen litt for lav på fronten og delvis på skjørtene, men dette kommer til å løses med evt nye skjørt og leppe som bygger litt mindre mot bakken. Muligens sammen med å justere den opp noen millimeter.. Da er det ingenting i veien å grisekjøre med denne bilen, såfremt underlaget er forholdsvis bra og mannen bak rattet har kjørt en senka bil før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

???????????????

Noe mye nærmere orginal utseende i form av styling kommer en ikke.

Kun noen få smådeler som ikke er orginalt fra m3.. Tør påstå dette ikke er noen typisk plastbil..

Å jeg føler jeg kan med stor trygghet si att gutta i oslo er langt unna slike resultat. Pakkehjul og "monsterstyling" med drage dekor/film er hvertfall det jeg syns karakteriserer en kebabtralle..

Hehe,den var grov.

Sideskjørtene og frontspoileren er vel så langt unna org.M3 du kan komme.Og det kan man vel ikke kalle smådeler...?

Og innvendig er den stylet mer imot 316i enn M3.

Og hadde det ikke vært for disse tingene og panseret da selvfølgelig,ville bilen ikke vært så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

???????????????

Noe mye nærmere orginal utseende i form av styling kommer en ikke.

Kun noen få smådeler som ikke er orginalt fra m3.. Tør påstå dette ikke er noen typisk plastbil..

Å jeg føler jeg kan med stor trygghet si att gutta i oslo er langt unna slike resultat. Pakkehjul og "monsterstyling" med drage dekor/film er hvertfall det jeg syns karakteriserer en kebabtralle..

Hehe,den var grov.

Sideskjørtene og frontspoileren er vel så langt unna org.M3 du kan komme.Og det kan man vel ikke kalle smådeler...?

Og innvendig er den stylet mer imot 316i enn M3.

Og hadde det ikke vært for disse tingene og panseret da selvfølgelig,ville bilen ikke vært så ille.

Recao poleposition stoler og sekspunkt seler er vannvittig typisk 316 det ja, for en håpløs ting å si. Da det er sagt er det mulig m3 interiør blir kjøpt for å få mer helhet innvedig. panseret er orginalt m3.. Skjørt og leppe blir en smaksak og mener det er småting da det kan byttes på 2 timer, selv om det er med å påvirker utseende av bilen i betydelig grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...