Morten318 Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Etter å ha besluttet å kjøpe meg en "ny" bruktbil så pleier man som regel å ta seg en runde og sjekke litt å se hos forhandlere osv. Idag fikk jeg ideen om å dra til Stenshagen bil på lillestrøm. Kommer inn og en selger kommer mot oss og har en fientlig holdning og ville da ikke prate med oss angående de spørsmålene jeg hadde om en bil og hintet kraftig til at forbruket på evt bilen jeg anskaffet ville jo være større siden jeg antagligvis var tung i høyrebeinet siden jeg var ung. Da vi gikk videre mot utgangen etter den "hyggelige" praten, så var det rett bort til to eldre personer i 40 årene og bad på kaffe og en hyggelig bmw prat som han kallte det.. Noen flere som har vært borti noe slikt hos stenshagen bil? Har de noen intern regler kanskje på å satse på kunder som er av eldre sorten og ikke de yngre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Jeg bestilte bil av Stenshagen Lillestrøm for 4 uker siden og har faktisk stikk motsatt erfaring. Jeg har riktignok klagd på holdninger og service til enkelte der før (de er ikke der nå etter det jeg vet) og nå syns jeg generelt de har blitt mye bedre. Nå var det faktisk trivelig å gå å titte der (selv om det ikke er den største BMW forhandleren) og selgerene er svært imøtekommende. Hvilken selger var det du hadde den dårlige erfaringen med? Jeg har bestilt nybil av Roar og dette er en entusiastisk og hyggelig mann. Har sittet å snakket med han på Torsdager langt etter stengetid om alt mulig. Snakk med han hvis det er noe du lurer på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Vil ikke gå ut med navn egentlig. men var innom for et par uker siden og vi blei bare hjulpet "mellom" to viktigere kunder.. men av en annen selger der. du er vel litt eldre enn meg så kanskje derfor du fikk bra behandling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Nå har jeg aldri vært hos Stenshangen i Lillestrøm for å kjøpe bil, men har vært der noen ganger for å spørre om hjelp til diverse andre ting. De har bestandig vært imøtekommende, tok seg tid til å hjelpe så utfyllende de kunne, og til og med ropte personen bak "disken" på en mekaniker for å bli med ut å se på bilen min, uten at det hadde vært behov for det. Min erfaring derifra er kun positiv sålangt, til tross for min unge alder. Jeg har inntrykk at de fleste hos Stenshagen er hyggelige personer, men kan jo hende at selgeren du støtte på hadde en dårlig dag, eller diverse andre ting jeg ikke vil spekulere i. Men hadde jeg ikke følt meg velkommen dit av selger når jeg hadde vært "evt" kjøper, hadde jeg rett og slett bedt om å få snakke med en person som er mer behjelpelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 har vært der å kjøpt deler osv jeg å og da har det aldri vært noe problem heller, men når jeg så på bruktbil så var de ikke så hjelpsomme lengere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Har hentet litt deler der, altid veldige hyggelige og gjort hvad dem kunne for og hjælpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Har ikke vært på Stenshagen selv, har kun brukt Autozentrum og de har jeg veldig god erfaring med. Stor + til dem for det, selv om dem er litt stive i prisen og gjerrige på innbytte biler Men har opplevd andre steder at selgere "driter" litt ideg om du ikke er godt voksen, kommer pent kledd osv. (Skjedde ofte da jeg kjørte VW...) Begynner å bli en stund siden nå, men vet akkurat åssen du må ha følt det og det er ikke butikken tjent med på sikt. Tviler på du gidder å dra dit først neste gang du skal handle bil for eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Lenge siden jeg har vært der, men var innom for å høre om en festebrakett til sladrespeilet og hadde da med meg dette inn i butikken. Fikk beskjed om at dette ikke var mulig å fremskaffe og at jeg da måtte kjøpe nytt komplett speil. fannt ut at det stod jeg elegant over, takket nei og ruslet bort for å se på nye og brukte biler når jeg først var der, fortsatt med speilet i hånda. Det første som skjer da når jeg står foran en E60 520i er at noen spør meg "hva er det der for noe?" jeg titter meg rundt og ser at en selger som står 2 biler fra meg står å stirrer på meg. Jeg svarer som sant er at det er et speil. Videre spør han hvor jeg har fått det fra og jeg svarer at det datt av min egen bil. Så bare snur han seg og går. Jeg beveger meg så videre inn i butikken og akkurat det samme skjer med en annen selger. Han er imidlertid noe hyggeligere å roper fra skrivebordet sitt at jeg må bare si fra hvis jeg trenger hjelp. Jeg rusler å titter litt til og passerer sistnevnte skrivebord hvor jeg løst og ledig stiller spørsmålet om når de tipper BMW X6 kommer og litt detaljer rundt den. Vedkommende ser da på meg med et undrende blikk, hvorpå han svarer at dette har han ikke hørt om og hvis så er det nok bare noe konsept-greier. Så gikk jeg ut og til butikken ved siden av (Hurtigruta eller no) som limte på speilet mitt igjen. Gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Minner meg om den ene gangen jeg har vært på Motor-Trade i Trondheim. Var med min far som hadde planer om ny mercedes som firmabil (iallefall se på utvalget). Siden firmabilen han hadde fra før var returnert, kjørte vi en lånt Peugeot 306. Dette fikk selgeren med seg da vi parkerte utenfor og kom med følgende strofe idet vi kom inn døra: "Bruktbilavdelingen er der borte". Råtten holdning ovenfor kunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 jeg kjøpte brukt bil på stenshagen bil kongsvinger, fikk topp behandling! kjempe trivelig selger, tom erik! ringte senere å spurte åssen det går med bilen og sånn! ikkno galt å si om selgeren der allefall! men det var som sagt stenshagen kongsvinger da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Før jeg begynner skal de sises at jeg er selger på Stenshagen men i oslo... Så ta alt jeg sier med en klype salt Jeg kan si deg at vi har ingen regler om å ignorere yngre kunder. Vi skal prøve å behandle alle kunder på lik måte, men av og til skjer det feil. Hva som har skjedd i ditt tilfelle vet jeg ikke så det skal jeg ikke kommntere, det er bare å beklage. Send meg gjerne en PM eller post her hva du er på utkikk etter så skal jeg sjekk om de har det i Lillestrøm evenuelt om vi har det i oslo. Vi skal få rettet opp i dette, hvis det ikke er forsent... Schnellfahren: BMW X6 er en bil vi ikke vet noen ting om. Det eneste som er om denne bilen er ting på diverse forumer. Jeg vet ikke når du snakket med de angående det men de har ingen info om den per dags dato. Jeg har snakket med BMW norge en del angående denne bilen da jeg har en kunde som vil kjøpe den. Det eneste jeg vet er at vi får 2 biler rundt april og at de første kundebilene vil komme rundt sommer. Hva prisen blir vet vi ikke og hvilket utstyr, farger osv har vi ingen info på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå