caraen Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Hvilken BMW-modell synes du er den styggeste som noensinne er laget? Er det de eldste modellene? Har BMW utviklet modellserien i positiv retning hele veien..? Vel, smaken er sikkert som baken... Og nå har du sjansen til å si hva du mener om saken. Personlig er jeg ikke i tvil... E36 er den definitivt styggeste kassa BMW har klart å produsere... Men den ble veldig populær... så hva vet vel jeg...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 E46 compact er vel den jeg liker minst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Har lite sansen for 1 serien jeg. Og X3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 X3 og E36 compact. Ville heller kjørt annet merke enn sistnevnte. edit: Og ja, e46 compact. Herregud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 I mine øyne må det være E36 compact, E46 compact og Z3 coupè. Siden det er bilder av de to første her allerede, nøyer jeg meg med å poste dette. (Denne hadde forsåvidt ganske pene felger...) Edit: E36 baur cab glemte jeg helt, denne står veldig høyt oppe på denne listen hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caraen Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Legg ved bilder hvis dere kan folkens... lettere for andre å se hva alle disse modellnumrene betyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 E46 Compact! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 den gamle med dør framover.. og motor bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caraen Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 den gamle med dør framover.. og motor bak? Isetta 300? http://images.google.no/images?hl=no&ie ... W%20Isetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Den nyere generasjon 7-serie er jo et håpløst verk. Å gå fra E38 til noe sånt er jo helt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 e46 compact!, x3!, z1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 e36 er mindre pen, touringen går an (å den har jeg selv om jeg ikke trenger turing, men bruksbil) Ellers så er alle compact til å kaste, den eneste jeg kunne blitt sett i er den rød her inne z3 er frisørbil (bortsett fra coupe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 det må ha vært batmobilen Den er bare sååå stygg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 ¤humre¤ Skjønner jeg bør holde kona unna denne tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caraen Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Hva med 2002 Touring... hehe... ikke akkurat en lekkerbisken kanskje..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå