Gå til innhold

Styggeste BMW-modellen noensinne?


caraen
 Share

Anbefalte innlegg

Gunnar:
Selv vil jeg vel heller lansere E12, E28, E30, E36 compact og E46 compact, som alle er mindre attraktive i standardstand uten noe M-tech eller lignende.

E12? E28? E30? Du burde vært hengt oppned etter juvelene og kilt me fjør til døde.

1owokgb2e2viq2pk29rm.jpg

z163nemziqanh303zowo.jpg

9501u8r39vmkqc2pkmik.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer E36 Compact.

Ufattelig at de klarte å lage smykker som Coupe og Cab, nitrist sedan og Touring, og den STYGGE STYGGE andungen Compact, ut av den samme plattformen (E36).

Syns generelt Bmw lager mye som er litt stygt men også tiltrekkende på samme tid.

Av nye modeller syns jeg 1 serie kombi er den aller verste, men den er kul som coupe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buuhuuu ingen liker bilen min......... :(

i do.. i do!

Kort Spm til deg Ron:

Hvilken av disse er penest?

img_2339.jpg

en helt std coupe, eller feks thomas sin?

Begge er stygge orginalt, men E36 coupe har stort potensialle!

Det samme kan jeg ikke si om Compact'en.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik diskusjon er håpløs så lenge det finnes mange forskjellige versjoner av bilene. I tillegg har vi begreper som styling, facelift, individual osv.

Det er definitivt håpløst å diskutere dette, siden alle har forskjellig smak, men det er da ingen problemer at hver enkelt sier hvilke modeller den ikke liker. Det er jo litt interessant å se, uten at man nødvendigvis må diskutere det. Smak er smak. Vanskelig å endre på.

Angående E36 og hvor stygg den er... Det er vel den BMW'en det ruller flest rundt av her i verden pr dags dato.

Det forundrer meg hvis det ikke finnes flere E46 enn E36. I Norge er en annen sak, siden vi har 10 år eldre bilpark enn de fleste andre vestlige land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...