Gå til innhold

Styggeste BMW-modellen noensinne?


caraen
 Share

Anbefalte innlegg

Det bildet der ser ut som et modda bilde.. Noen som har kødda med en E9?

Jeg tror BMW hadde en god periode rett før Bangle'mann. De fleste ser ut til å like E34, E39 og E38 - ikke spesielt rart :)

Personlig liker jeg E36 minst, men det er nok fordi det er så mange det er laget kebab av..

E65 er heller ikke spesielt harmonisk i designet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e12 og e28, selv om jeg har sett et par utrolig lekre e28, men da rimelig godt stylet.

I orginal konfigurasjon med 15" og halvmeter glippe mellom framhjul og skjerm faller de fleste bmwer gjennom, selv om de har potensiale...

e36 cab er heller ikke noen vinner.

En helt firkanta boks med 4 hjul og en frontrute plassert på toppen.

Med tanke på at bimmers nesten kan regnes som e36-klubben synes jeg e36 får overraskende mye pepper her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":136fqiv7]Utrolig hvor mye de frontlyktene har å si. 2000CS er ikke akkurat noen skjønnhet.

Det er jeg helt enig i, men isolert sett var designet på frontlyktene ganske nyskapende. Det skulle gå mange år før BMW igjen begynte å bruke visirglass på frontlyktene... først med Z1 i 1987 og senere med E36 i 1990.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i, men isolert sett var designet på frontlyktene ganske nyskapende. Det skulle gå mange år før BMW igjen begynte å bruke visirglass på frontlyktene... først med Z1 i 1987 og senere med E36 i 1990.

Helt riktig... og for meg er nettopp bruk av visirglass på e36 et av de tingene som gjør at denne modellen (spesielt de tidligste) ser mer "halvferdig" ut enn noen andre modeller. For meg ser e36'en ut som et prosjekt som designeren ikke er helt fornøyd med men som måtte slippes likevel på grunn av press... en ny modell måtte erstatte e30... koste hva det koste ville...

men dette er som sagt bare mine meninger... ingen fasit... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å diskutere detta... Det burde egentlig vært grense på ein post pr bruker, sånn at folk kunne sagt sin mening og lagt ut bilder. Istedenfor for å diskutere form og smak.

En italiensk bildesigner som var allmektig (mer eller mindre) på syttitallet, ble invitert til å se på den nye sportscupeen til metro (tror e), på en bilmesse når den ble lansert. han sto lenge på den ene sia av bilen mens det var blikkstille i salen, og vurdert og glodde. han gikk så rolig bak bilen og rundt før han utbrøt forferdet: "oh my god, they did the same thing on this side too!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...