Mexos Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Så veldig bra ut ser heller ingenting på setene. Og hvis man kikker på rattet ser det jo ikke brukt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Synes denne bilen kler mørke farger mye bedre, men det er selvfølgelig smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 den bilen går i bygda her! ser i grunnen mye bedre ut i virkliheten enn på bilder er en rå bil! fargen å di felgene er rå!;D går ikke så verst helder må jeg si:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 off den fargen der altså :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Slitasje på setene ? Tror det må være pixelfeil på skjermen din. Har zoooooooooommmet inn både her og der , men ser absolutt ingen slitasje. Ser helt normalt ut. Skinn som er naturlig strukket pga. helt normal vekt på den som har sitti i setene. Ser IKKE ut som om den er gått mer en det meteret sier. heh, d er en grunn til at jeg sier det jeg sier. Har jo sett biler som har gått lengre enn den der med halvparten så slitte seter. sammenlign med biler med samme kilometerstand så får du se forskjellen da vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Meget pen E39. Eneste minuset var felgene, de så helt jævlige ut på den bilen! Fargen tror jeg er topasblå? Er nok en Individual utgave det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Det er ikke topas blå nei. Den er mye blåere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 drit fint interiør, men jeg likte ikke den farven eller felgene.... Fruen likte farven da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Pen bil synd den har traktor motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Pen bil synd den har traktor motor haha, dritbra sammenligning:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå