morteym Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Blanke lister er kun pent på sorte biler! Likevel har jeg også lyst på shadowline (tror dette koster rundt 3000 til min bil). Men lurer på om ikke det går an å lakkere disse...
Boss Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 helt enig med trådstarter, kan ikke fatte hvorfor BMW har chromeline i det hele tatt her i europa, burde holdt borti usa, der de digger denslags tull. sånn generelt når man bytter slikt bør man være forsiktig og ha klips i reserve, evt kjøpe alle nye. jeg synes den litt matte fargen som vanlig shadowline gir står perfekt til annet listverk i matt svart, blitt mindre av det på nyere modeller, men jeg synes det er noe av det som utgjør helheten. Hadde shadowline på den forje (e30). Men kjøpte bevist chromline på e39. Synes det er penest på den bilen.
Saltkjelen Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Blanke lister er kun pent på sorte biler! Likevel har jeg også lyst på shadowline (tror dette koster rundt 3000 til min bil). Men lurer på om ikke det går an å lakkere disse... Skal gå fint an å lakkere de ja. Snakket med lakkereren om dette på min forrige E60, og det var ikke noe problem. Han anbefalte imidlertid å kjøpe nye lister, da det fort ble like dyrt i.o.m at listene MÅ demonteres OM det skal bli et skikkelig resultat og ordentlig utført arbeid. Det kunne selvsagt lakkes når de sto på bilen, men resultat og kvalitet deretter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå