Harald386 Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Synes shadowline ser meget bra ut.. Begynner å bli litt lei all crome. Noen her inne som vet hvordan man går frem for å bytte om fra crome-line til shadow-line.. Er dette en enkel sak, noen som har gjort dette? og hva kan dette koste, hvor får jeg kjøpt shadowline. (har ikke hørt på verksted enda)
øystein andre Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 dem har shadowline på gs og koed i allefall du bør nok bestille en hau med klips til de listene som følger taket
Haug530D Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 dem har shadowline på gs og koed i allefall du bør nok bestille en hau med klips til de listene som følger taket Men det er dyrt.
Lex-Talionis Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 dem har ikek shadowline lister på Koed.. sendte mail til dem her om dagen.. måtte prøve å finne brukt sa dem. på Gs bildeler har dem bortsett fra lista rundt ene vinduet.. vet da faen om dem får bestilt flere jeg men.. skulle hatt tak i det selv
bård Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Du får kjøpt alle lister hos bmw da.. så da er det jo bare å kjøpe det du ikke får andre steder derfra, eventuellt kjøpe allt orginalt, litt dyrere men.
Sir Hofstad Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Har fremdeles noe lister både til sedan og touring liggende...
øystein andre Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 dem har ikek shadowline lister på Koed.. sorry ikke meningen å villede
Henrik K Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Hvis du først skal bytte, har du vurdert shadowline høyglans? Kjenner ikke prisen på det ene kontra det andre, men jeg foretrekker høyglans utgaven.
540is Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Hvis du først skal bytte, har du vurdert shadowline høyglans? Kjenner ikke prisen på det ene kontra det andre, men jeg foretrekker høyglans utgaven. GS, E-39, list over bakdør i shadow : 280 kr samme i høyglans : 1020 kr Det samme prisforholdet gjentar seg på de andre listene, så litt utgjør det..
Fliid Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Shadowline fåes kjøpt hos BMW, er snakk om fler tusenlapper for og si det pent Listene er lette å bytte. Nye klips er og anbefale. Shadowline er og å oppdrive brukt, men da spiller måten de er tatt av på inn, er de demontert i hu og hast og har fått en kjedelig bøy hist å pist så er det ikke like lett og få det helt hundre. Å være pirkete på at listene blir hundre er vell et must!
Saltkjelen Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Shadowline lister til E60 kunne jeg få for ca 2000kr. Er ikke så veldig mange flere lister på stasjonsvognen, så jeg antar at det koster toppen 3000kr, -(minus) evt. BMWCCN rabatt, 10%. Når det gjelder høyglandspolert shadowline må man bytte B stolpe dekslene. Høyglandspolert shadowline koster f.eks ca 5000kr til min E60, altså 3000kr dyrere enn shadowline. Ikke i tvil om hva jeg ville ha gått for - shadowline! Mersmaken på 3000kr er det ikke verdt.
opt Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 helt enig med trådstarter, kan ikke fatte hvorfor BMW har chromeline i det hele tatt her i europa, burde holdt borti usa, der de digger denslags tull. sånn generelt når man bytter slikt bør man være forsiktig og ha klips i reserve, evt kjøpe alle nye. jeg synes den litt matte fargen som vanlig shadowline gir står perfekt til annet listverk i matt svart, blitt mindre av det på nyere modeller, men jeg synes det er noe av det som utgjør helheten.
Harald386 Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 Det blir nok vanlig shadow-line om det blir noe. Synes dette ser meget bra ut, men pris har nok litt å si det også.. Noen som har byttet disse listene?, hvor lang tid tar jobben for noen som ikke har gjort slikt før? Skal ta turen til et BMW-verksted og sjekke pris. Kan lønne seg å høre der også.. ikke alltid Koed og GS som er rimligst.. Hva med crom-listen på innsiden av vinduet, kan disse byttes til sort også? Kanskje ikke så mye å hente på totalintrykket, men hadde kanskje gjort seg med sort her også.. noen som vet?
540is Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Skiftbare ja, 170 kr for sorte pr stk, 330 for høylans. Må vel av med dørtrekket for å skifte dem. Gjør det selv ved skifte av utvendige lister: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=137 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=125
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå