Gå til innhold

Min E-39 Touring. bimmern er død side 24


Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

:) vi trenger de fine E39 det er mulig å oppdrive her! Solgte min uchippede 525d for et par måneder siden, den var meget fin og rask i forhold til gamle preface 530'n.

Viktig med oppdatering fra din side her, siden du steller så fint med bilene dine. Venter på update og ny trår fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Da har jeg fått et lite problem her som for meg er meget stort. :) spilleren/radion har plutselig sluttet og virke. klokka går og cd spilleren funker (får ihvertfall ut cd plata) men får ikke skrudd på radioen, og det er ikke noen gåen sikring som jeg har sett. Men er det ikke en sikkring på baksiden av spilleren også? lite trolig den er gått fyken så lenge klokka virker vel? Noen som kan tenke seg hva problemet kan være her så hyl ut.

 

Hei, har lest gjennom hele tråden din to ganger nå, og har ikke mye å klage på ass! Helt riktig i mine øyne, for en maskin!

 

Når det er sagt lurer jeg på om du fant ut hva som var galt med spilleren din? Har samme problemer/symptomer som deg, og sliter også med å få tak i en ny, riktig spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...