Gå til innhold

Min E-39 Touring. bimmern er død side 24


Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

Åh, fine bilder av skikkelige grombiler den gangen 8) . Er vel 16-17" Dial felger på den E28'n? Noe som var überrått på beg./midten av 90 tallet :P .

Ja er 17" husker ikke bredden men ikke så veldig breie tror jeg... sikkert 7,5 eller noe. ja det var knall som fy det.... 225 eller 245 dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja da klarte ikke jeg og vente mere... sommerskoa måtte på. knipset et par bilder også.Drivende møkkete bil men får vaske senere i dag :)

ugv0sefaeprb5rlb08it.jpg

6kqn3btum6kyivou5axo.jpg

f9q7nhgc8byvwf2mcuyx.jpg

im1h7pjniexieder8w9l.jpg

En cm eller 2 må jeg senke den ser jeg om det går.... ikke akkurat jævlig stor plass der vet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldig kjørt på Toyo proxes T1R dekker før jeg men må jo si meg fornøyd så langt... virker som noen bra dekk?

Jeg hadde bare kjempegode erfaringer med både Toyo Proxes T1R og T1S, kjørte med slike dekk både i 19" og 20". Tror de passer E39 bra; veldig retningsstabile, sykt bra på vått føre og slitesterke. Kunne ha vært litt mer støysvake, men på den annen side er jo prisen ikke så halvgal.

Vær imidlertid litt obs på at når du har kjørt dekkene varm og deretter parkerer bilen en liten stund før du igjen begynner å kjøre, så kan du kjenne litt vibrasjoner i rattet frem til dekkene igjen har blitt varme.

Felgene kledde for øvrig bilen veldig bra! 8) Er bare å senke litt til, så er du i mål.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldig kjørt på Toyo proxes T1R dekker før jeg men må jo si meg fornøyd så langt... virker som noen bra dekk?

sykt bra på vått føre og slitesterke.

Hmmm... pleier jo ikke være sånn... bra på vått tyder jo på bløt gummi som igjen betyr rask slitasje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jo riktig bra ut det der! I mine øyne trenger du ikke å senke den noe mer heller.

Takk.Nei er ikke sikkert jeg gidder og senke mer,men kjenner jeg meg selv rett så er muligheten stor for at det blir bare bittelittegranne til.. hehe. Tror jeg må valse bittelitt.... hørte en liten subb i dag og det vil jeg ikke ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldig kjørt på Toyo proxes T1R dekker før jeg men må jo si meg fornøyd så langt... virker som noen bra dekk?

sykt bra på vått føre og slitesterke.

Hmmm... pleier jo ikke være sånn... bra på vått tyder jo på bløt gummi som igjen betyr rask slitasje?

Kjørte knappe 14.000 km på dekkene sist sommer i dim. 235/35-19" og 275/30-19", og hadde enda forholdsvis mye dekk igjen på bakdekkene mens fordekkene fortsatt så "nye" ut. Dette var på "blandet" kjøring; alt fra cruising til "råkjøring" på E4 i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette må jeg si var meget lekkert hefner.. :)

Jeg ville, som steffan påpeker, bruke senke-pengene og heller legge de på sparebøssa til M-tech fangere.. Det er allerede en perfekt høyde.. :D

Takker... ja er ikke sikkert jeg vil senke mer, får se det litt ann. Tenker jeg skal bruke litt penger på familien fremover jeg så får bilen vente litt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...