Gå til innhold

Min E-39 Touring. bimmern er død side 24

Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

ja da fikk jeg bilen igjen fra shine hos ariana bilpleie og jeg må si at jeg ble mektig skuffet over arbeidet de har gjort. polish og rens utvendig er vel ok, men innvendig var det møkk dårlig, rutene var rett og slett møkkete, ser ut som de er vasket og tørket av med en våt skitten klut igjen, masse striper og dritt på vinduene. interiørlistene og instrumenter virker det som de har sprayet på stoff og ikke tørket av igjen.setene ser ikke ut som er renset i det hele tatt, så får ned og klage eller gjøre jobben selv tenker jeg :) hjelper ikke om jobben er billig om den blir dårlig gjort,og de jeg har hørt så mye skryt om.. hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det europaferie med den nye sykkelen i år? Kan bli vanskelig å holde igjen når veien retter seg ut :lol:

hehe ja jeg veit, det blir stygg vanskelig og holde igjen derfor måtte jeg få montert fartssperre på den. Så har speed limit på 35km/t nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Lekkert interiør, dette løftet bilen ekstremt mye!

Hvor fikk du tak i interiøret Hef?

Var slike planer jeg hadde for min E39 også, men den ble jo solgt kjapt.

Så nå er jeg billøs.

Jeg brukte 50k det siste året jeg eide bilen, så jeg hadde mer enn nok med å kosete på bilen slik at den var i bra stand, så utseendet ble det dessverre aldri noe penger til overs å bruke på.

Kjedelig.

Men nå kommer det snart en E91 på tunet, Monacoblå.

:wink:

Btw, før jeg skulle selge bilen vurderte jeg også Arianna bil pleie, men etter å ha sett en kollega fra ABB hadde bilen der, ble det boikott av det stedet, jævlig varierende priser også.

Utrolig useriøst.

Styr unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med "ny" bil enda en gang, Hefner ;) Sportsstolene i E39'en er blant de beste stolene jeg har sittet i. De passer min rygg perfekt :)

Caaatooo takker for det og jeg er så enig, de er utrolige digge i ryggen men også endel varmere nå i varmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert interiør, dette løftet bilen ekstremt mye!

Hvor fikk du tak i interiøret Hef?

Var slike planer jeg hadde for min E39 også, men den ble jo solgt kjapt.

Så nå er jeg billøs.

Jeg brukte 50k det siste året jeg eide bilen, så jeg hadde mer enn nok med å kosete på bilen slik at den var i bra stand, så utseendet ble det dessverre aldri noe penger til overs å bruke på.

Kjedelig.

Men nå kommer det snart en E91 på tunet, Monacoblå.

:wink:

Btw, før jeg skulle selge bilen vurderte jeg også Arianna bil pleie, men etter å ha sett en kollega fra ABB hadde bilen der, ble det boikott av det stedet, jævlig varierende priser også.

Utrolig useriøst.

Styr unna!

Ja jeg ble meget fornøyd med det nye interiøret kjøpte det av bildesign på bølevegen, meget bra mann som jeg trygt kan anbefalle.Noen som skal handle noe der så nevn meg så får dere nok en god pris og maks service.

Ja kan ikke annet en og si jeg ble meget skuffet over ariana bilpleie, hjelper ikke om prisen er ok når arbeidet er langt fra bra. så blir nok aldrig der igjen.

Gleder meg til og si din nye blå E91 Jeremy

når får du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...