Gå til innhold

Min E-39 Touring. bimmern er død side 24

Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt om bølemannen, godt å høre at han er seriøs, men skal jeg nevne Hefner til han eller er det noe annet navn du går under også hehe.

:)

Jeg jobber med den saken nå, håpet er å få den om et par dager, får åpne opp en ny tråd om denne bilen.

Planene er vel klare før den kommer i hus, pleier å være slik.

:roll:

Igjen, lekkert interiør, det perfekte til E39 i mine øyne!

:wink:

Lekkert interiør, dette løftet bilen ekstremt mye!

Hvor fikk du tak i interiøret Hef?

Var slike planer jeg hadde for min E39 også, men den ble jo solgt kjapt.

Så nå er jeg billøs.

Jeg brukte 50k det siste året jeg eide bilen, så jeg hadde mer enn nok med å kosete på bilen slik at den var i bra stand, så utseendet ble det dessverre aldri noe penger til overs å bruke på.

Kjedelig.

Men nå kommer det snart en E91 på tunet, Monacoblå.

Btw, før jeg skulle selge bilen vurderte jeg også Arianna bil pleie, men etter å ha sett en kollega fra ABB hadde bilen der, ble det boikott av det stedet, jævlig varierende priser også.

Utrolig useriøst.

Styr unna!

Ja jeg ble meget fornøyd med det nye interiøret kjøpte det av bildesign på bølevegen, meget bra mann som jeg trygt kan anbefalle.Noen som skal handle noe der så nevn meg så får dere nok en god pris og maks service.

Ja kan ikke annet en og si jeg ble meget skuffet over ariana bilpleie, hjelper ikke om prisen er ok når arbeidet er langt fra bra. så blir nok aldrig der igjen.

Gleder meg til og si din nye blå E91 Jeremy

når får du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om bølemannen, godt å høre at han er seriøs, men skal jeg nevne Hefner til han eller er det noe annet navn du går under også hehe.

hehe bruk hva du vil du Ron, eller nevn meg med Ole eller bilen jeg kjører,ordner seg nok men tenker bilen din er bra jeg så trenger vel ikke noe du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe bruk hva du vil du Ron, eller nevn meg med Ole eller bilen jeg kjører,ordner seg nok men tenker bilen din er bra jeg så trenger vel ikke noe du?

Kjøper man brukt er det alltids noe man kunne tenkt seg annerledes.

Mht dette kjøpet var jeg overbevist om at bilen hadde skinn, noe den ikke hadde.

Jeg så meg rett og slett blind på noe som jeg trodde var skinnseter, men det var ikke oppgitt til å være det så... hehe.

Min feil!

Vel, spørs vel hvor dyrt det blir, er vel lettere og billigre og skaffe seter til E39 enn til E91 antar jeg, men kan bli aktuelt selvsagt.

Får svinge innom mannen med tid og stunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 weeks later...

Da har jeg fått et lite problem her som for meg er meget stort. :) spilleren/radion har plutselig sluttet og virke. klokka går og cd spilleren funker (får ihvertfall ut cd plata) men får ikke skrudd på radioen, og det er ikke noen gåen sikring som jeg har sett. Men er det ikke en sikkring på baksiden av spilleren også? lite trolig den er gått fyken så lenge klokka virker vel? Noen som kan tenke seg hva problemet kan være her så hyl ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Fikk lagt om til kutteskivene i går og fikk senket bilen noe voldsomt i samme slengen :) men det var ikke bevist. Jekket om bilen på ene siden så hørte jeg et jævla smell og skjønte fort det var den ene luftputa som hadde gått fyken. Ble lav da :) fikk byttet den i dag så nå er kjerra like god igjen

dp5t7f5h3o9zbseu0j9k.jpg

gt725qlzgx3we11nkvrc.jpg

zpex38itf6gtaxn9ewis.jpg

m58ud5kwlrhx3qegyo36.jpg

2xc723c0hw8td4c0m0r0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...