Jesse Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Må si jeg falt for denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1697812;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Absolutt en flott bil, men kanskje en annen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 10, 2007 Forfatter Share Skrevet November 10, 2007 tja, men likte den messing/brune fargen litt å jeg. med tanke på at det er en veteran. nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Samme mener jeg.. Fargen kler bilen kjempegodt! Hadde ikke sagt nei takk til den der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 oi det var en kjempeflott bil! Synes fargen passet utmerket godt. Felgene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Herregud ja den der bilen var fin, og som nevnt, fargen passet bilen meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Seriøst drømmebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Utrulig råå! 3,0 må bli neste prosjekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 *levere lottokupong* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 kjempeflott bil med den fargen, men min personlige favoritt er stålblå med bbs ch. synes det er litt synd den ikke er org, men det reflekteres jo i prisen da. hadde vært uberkult å ratte rundt i en sånn ja. litt av et blikkfang og det er jo noe vi bmwfolk liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Den var jo utrolig pen! Fargen passer meget bra! *Bli ferdig med skole* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Herregud for en KONGE bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Nydelig bil det der! Bare en pling her, og en plong der så er det 350hk i den. Likte ikke de blå silikonslangene, de skulle vært sorte. Ellers helt perfekt bil. Hadde aldri sagt nei til noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Synd med de stolene. og som nevnt over de blå silikonslangene i motorrommet. De ødela helhetsinntrykket på en ellers meget pen bil! Vil tro den er verdt hver en krone Edit: panserløftere hadde vært noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 kjenner eieren å dette er en av de råeste bilene jeg har sett! den er mildt sagt litt sint! må nesten sees live! hadde jeg hatt 130k så hadde jeg tatt den med en gang!denne har foresten en fast plass i garasjen hans sammen med en bmw 540 e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå