Gå til innhold

Sjekk ut denne 1974 BMW 3.0 csi

Jesse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Synd med de stolene. og som nevnt over de blå silikonslangene i motorrommet. De ødela helhetsinntrykket på en ellers meget pen bil! :) Vil tro den er verdt hver en krone

WORD! Jeg hadde skiftet stoler og slanger, ellers så er dette virkelig en drømmekjerre. Litt usikker vedr orginal eller ei, ble veldig forelsket i en orginal sølvgrå sak som var renovert noe sinnsykt bra i Molde. Men dyrere, selvsagt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin denne ja, men du får aldri registrert den som veteranbil pga modifikasjonene som er gjort. Bare så det er sagt. Men den er drit rå!

Eh, hæ?

Den er da over 30 år gammel uansett, da har den automatisk veteranbilstatus. Eneste avgift som må betales i året er noen hundrelapper i "personskadeavgift" eller noe sånt.

Hvordan tror du Hersker Hans fikk registrert og forsikret E12 545i'n? Den gikk på veteranavgifter og veteranforsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av kriteriene for å få veteranbilforsikring er at alt må være helt orginalt, felger, stoler, motor osv.

Det er bare surr! Hadde en mini cab med oppborra motor, stålflippfront(første godkjente i Norge), justerbart, bredda, bøttestoler, 4pkt belter osv osv..

De gikk som veteran.. MEN du får ikke sånn forsikring om at den er Motorhistorisk kjøretøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok =) Snakka om det her i går, skal sette en bmw 2002 på meg og forsikre den, men det blir altså vanlig forsikring. Om den da er registrert som veteranbil vet jeg ikke, men jeg fikk bare ikke inntrykk av det utifra den samtalen jeg hadde med eieren i går.. misforsto sikkert bare litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...