Stramvaier Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 nydelig eksemplar. hadde passet perfekt inn ved siden av m3n i garasjen hadde jeg bare hatt de penga. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Dette er en skikkelig klassiker. når jeg var 17 år å feis rundt på en ER100, hadde en nabo en (var det 74 mod tro?) 3.0S stående, den var sliten, men lekker, blå med BBS'ere. Husker han lurte på om jeg ikke ville gi han 5000.- for den den gang, herregud for en lyd i den motoren. Onkelen min hadde en sykt raid med en 3.0Si frem og tilbake til Oslo, en legendarisk historie den dag idag, begynnelsen på min BMW interresse ble vekket da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 for at de skal kune forsikre den om veteran så må du ha en annen bil som hovedbil og at veteranbilen skal brukes ca 5-8000km i året.. Er ikke heeelt sikker på dette, men mener å huske dette.. Er ikke sikker på hvor mange km som er grensa, men det stemmer det ja. Bilen skal IKKE gå som bruksbil, og den skal være i orginal stand. Felger, recaroseter og trimmet motor anses som ombygging. Faren min jobber i Gjensidige, og har selv en del veteranbiler, så jeg vet dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 for at de skal kune forsikre den om veteran så må du ha en annen bil som hovedbil og at veteranbilen skal brukes ca 5-8000km i året.. Er ikke heeelt sikker på dette, men mener å huske dette.. Er ikke sikker på hvor mange km som er grensa, men det stemmer det ja. Bilen skal IKKE gå som bruksbil, og den skal være i orginal stand. Felger, recaroseter og trimmet motor anses som ombygging. Faren min jobber i Gjensidige, og har selv en del veteranbiler, så jeg vet dette. Gjensidige er ikke det eneste forsikringsselskapet i Norge. Er flere som har fått veteranforsikring på ombygde biler, så at man ikke får veteranforsikring på ombygde biler er bare tull.. Fikk høre at når jeg skulle forsikre e12n så var det ingen vits i å ringe Gjensidige pga. original-regelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Nei takk, vet det. Bruker ikke Gjensidige selv en gang jeg, men Gjensidige har i hvertfall den regelen. Den regelen støtter jeg forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 FEIT SLEDE! Dette var vel den ultimate dame-magneten for noen år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå