Nautiluz Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Grattis med felger og godt valg. Har selv hatt Mito på e34. Det var da drømmen for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Har snust litt på di der selv:) Mener di kom på ca 25000,- uten dekk til bilen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 da er bakfelgene montert, en liten smakebit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Nice! Ser ut som de stikker litt utenfor hjulbuen, men er det mye? Får du dem godkjent på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Damn.. det var gromt! Mye kom det på med dekk? Hørte på pris derfra for noen lignende felger en gang, men har ikke den prisen i hodet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Nice! Ser ut som de stikker litt utenfor hjulbuen, men er det mye? Får du dem godkjent på bilen? Tror ikke 323 ble levert med denne dim'en orginalt... Fortsatt drømmefelger , gleder meg til å se bilde av bilen med alle felgene.. Hvilken dekkdim er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 de stikker kansje 1 cm utenfor skjermen. men ordner det med camber justering:) felgene kom på ca 20 000 uten dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Ferdig levert på døra inkl frakt og evt mva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Fikser du dette ved camberjustering vil det jo slite veldig mye dekk (enda mer enn det ville ellers...)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 ferdig levert uten mva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 fikk pris på sånne en dag til e39en min 8,5x18 +10x18 = 2200 euro 9,5x18 +11x18= 2300 euro 180 euro i frakt + moms! dyrt men rått! grattis med nyfelger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Grattis med pen felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 Nice! Ser ut som de stikker litt utenfor hjulbuen, men er det mye? Får du dem godkjent på bilen? Tror ikke 323 ble levert med denne dim'en orginalt... Fortsatt drømmefelger , gleder meg til å se bilde av bilen med alle felgene.. Hvilken dekkdim er det? dekkbanen er fint inforbi men litt av felgkanten er utforbi. dekka bak er 265-30-18 fremme 225-35-18 bilen blir brukt veldig lite. for det meste treff og banekjøring så da sliter den faktisk mindre med mere camber bak men rett frem og vanlig kjøring vil det såklart slite mere dekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 grattis med råe hjul ser jævli bra ut, gleder meg til å se hele bilen med de felgene. du får kose deg med tørt brød og vann mens du ser på felgene, blir sikkert litt lettere å svelge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Sattan TOREBMW, dette ble rått. Prikken over i'en på din fete E30! Ser frem til å se den til sommeren . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå