Steffen_82 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Har endelig fått kjøpt meg en 04 modell bmw 320d Touring. Beste bilen jeg noen gang har kjørt. Bilen er utstyrt med 16:9 navigasjon, multiratt, el seter med memory, el innleggbare speil. å alt annet som hører med. har planer om og få xenon lys i langlysene, er bixenon på bilen idag. vil også ha xenon look på tåkelysene og angel eyes, noen som hvet hvor man får tak i dette? har planer om 19" felger og 40-35 senk til våren. Har haman kardon anlegg i bilen med bass. men ønsker noe mere trykk i høytallerne, noen som har noen tips?? Bilen blir chipet i desember av bb racing. ts racing chip. Bilen har en noe spesiell farge på interiøret, er faktisk veldig kult når man ser det i virkeligheten Skal være carbon svart, men bilen er som regelt blå eller lilla. Sommerfelgen som jeg nå bruker som vinterfelger, 18" på vinteren må det være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Grattis med fin bil, og velkommen til forumet Spenstig interiørfarge ja, men var jo ganske tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 rattis me fin bil. xenon fås kjøpt på www.norskbildelesenter.no. dem må bare vite hvilken type pære der er fra før så det bare å bestille. om det er h1 h7 eller h3 husker ikke hvem av dem som stod i hvilken lykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Gratulerer med en spesiell og riktig utstyrt E46 Touring. Interiørfargen er det ingenting å si på annet enn at det var en svært nydelig kombinasjon. Er dette en Individual bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 takk for positive tilbakemeldinger.. spenstig farge på interiøret ja. men kombinasjonen med svart inni er rått.. skiller seg godt ut fra andre biler. dette er n individual modell ja. bilen har tidligere vært agentur bil på bmw i tyskland.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Pen bil, og RÅTT interiør. Denne så skikkelig eksklusiv ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Flott bil du har fått deg:)med noe speiselt farge på innredningen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 Pen bil, og RÅTT interiør. Denne så skikkelig eksklusiv ut. takk for det.. Er eksklusiv ja, dørkmattene matcher med resten av interiøret. kjørte fra oslo og nordover og hadde et gjennomsnitt forbruk på 0.53. det er imponerende, for jeg kjørte ikke med eg under høyrefoten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Grattis med fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Grattis med ny bil. Har sett denne farven på en M5 på et annet forum. Folk var veldig skeptiske inntil de så det med egne øjne, da var det bare råt. Bilder snyter, men jeg liker farven på bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Kult interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 Grattis med ny bil.Har sett denne farven på en M5 på et annet forum. Folk var veldig skeptiske inntil de så det med egne øjne, da var det bare råt. Bilder snyter, men jeg liker farven på bilder også Bildene lyger ja.. mange som sier, nei æsj først. men så kjiker di engang til. å da er det plutselig tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Det interiøret er perkfekt i sort bil, hadde ikke vært i tvil om å velge det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Lekker bil, og ett av de tøffeste interiørene jeg noen gang har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 gratulere steffen, og velkommen skal også kjøpe 19" tel sommern, men veit ikkje korsen enda men den va vakker.... får vel se den i jula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå