Galskap Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 hehe... det var ikke jeg som gjorde det! skulle skjære av understellet for og bruke klokka på den røde, siden en jøde hadde lånt bilen og skrenset inn i en kantstein og slått skeiv hele understellet bak.. så begynte dritn å brenne og de få litra som var igjen på bensintanken tok fyr.. der var det ikke no mere bil gitt ^^
-Anders- Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Dette er.. ja, hva skal jeg si.. galskap. Selg alle sedanene dine og kjøp deg coupe. Og dropp oransje!
Naitsirk Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 neeeh... likte ikke farge comboen... men bli kanskje bedre in real life... Har du INGEN andre fargecombo idè ?
Dirty Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 satan! men innmaten i motoren funker vell ?
Galskap Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 -Anders- : har så mye sedandeler så det blir nok uaktuelt, skal være enig i att coupe er penere. men en sedan er mye mer praktiskt, den dagen jeg bygger en ren banebil blir det coupe:) Naitsirk: tenkte på lilla og svart tak, men har lyst til og prøve denne fargen først. må ses, den er helt hinsides av alt jeg har sett dirtydicky: ja motoren berga ganske bra:P skal borres opp og brukes igjen denne:)
Galskap Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 har noen meninger om hvordan rompa bør være? se bilder på forrige side!
BMWLOVERS Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Må ha bærre take svart ja:P Blii sekkert Bra d her:)
Hyggmaister Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Ikke ha bagasjeluka svart vertfall!! Ikke verst med bare taket svart...
Hansh Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Dropp å ha luken svart hvis du først skal lakkere bilen slik.
ingard Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Ja, enig med Hansh.. Men kan du ikke bare la bilen være i orgfarge? Altså lakkere opp bilen med samme farge.. Btw, du må ha deg et nytt kamera, for de bildene du har tatt av bilene dine er ikke spesielt pene.. gjør ikke akkurat bilen noe tjeneste..
Galskap Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 liker ikke rød jeg.. hører ikke hjemme på biler, og svarte e36'er er det så utrolig mange av fra før av. fargen er bestemt desverre
BreitBau Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Skjønner ikke hva som er så farlig med svart bmw.. Spesielt diamantsvart er jo nydelig... Men skal vel ikke uttale meg.. Har gjort og gjør drastiske tiltak for å ha en svart som skiller seg litt ut..
geirauer Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Likte ikke fargen. Den så finere ut rød.
Galskap Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 nydelig med svart. men der jeg kommer i fra er det på langt over 10 svarte slike bmw'er i mijløet. og er så luta lei og se den samme svarte kjerra gang på gang:P
Mexos Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Husker jeg så deg rævslite den stakkars 318'n på Lånke ifjor vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå