Gå til innhold

svart rompe ved lakkering ? *oppdatert* ( bilder )

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe... det var ikke jeg som gjorde det! skulle skjære av understellet for og bruke klokka på den røde, siden en jøde hadde lånt bilen og skrenset inn i en kantstein og slått skeiv hele understellet bak..

så begynte dritn å brenne og de få litra som var igjen på bensintanken tok fyr.. der var det ikke no mere bil gitt ^^

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

-Anders- : har så mye sedandeler så det blir nok uaktuelt, skal være enig i att coupe er penere. men en sedan er mye mer praktiskt, den dagen jeg bygger en ren banebil blir det coupe:)

Naitsirk: tenkte på lilla og svart tak, men har lyst til og prøve denne fargen først. må ses, den er helt hinsides av alt jeg har sett

dirtydicky: ja motoren berga ganske bra:P skal borres opp og brukes igjen denne:)

Skrevet

Ja, enig med Hansh..

Men kan du ikke bare la bilen være i orgfarge? Altså lakkere opp bilen med samme farge..

Btw, du må ha deg et nytt kamera, for de bildene du har tatt av bilene dine er ikke spesielt pene.. gjør ikke akkurat bilen noe tjeneste.. :P

Skrevet

Skjønner ikke hva som er så farlig med svart bmw.. Spesielt diamantsvart er jo nydelig...

Men skal vel ikke uttale meg.. Har gjort og gjør drastiske tiltak for å ha en svart som skiller seg litt ut..

Skrevet

nydelig med svart. men der jeg kommer i fra er det på langt over 10 svarte slike bmw'er i mijløet. og er så luta lei og se den samme svarte kjerra gang på gang:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...