Gå til innhold

NY Bil!! Denne gangen ble det Z4 *Nye bilder på side 6*

Truls 87
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånn går det når man uttaler seg om neo man ikke har helt peiling på :P

Uansett, ble det bra ;)

Hehe.

Ja jeg synes også det ser bra ut, men har litt lyst på nye felger. Har hatt disse på 2 biler nå, også har jeg lyst på bredere bakhjul.

Har lurt litt på BBS CH, men hadde vært fint med noen med litt kant på også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Lekker bil. Hvordan er den å kjøre i forhold til e46n? Mye "lettere" kaross og føles mer sporty? Ikke fått prøvd en Z4 enda..Ser ut som morsomme biler.. :)

Det er en utrolig morsom bil å kjøre! Er jo noe helt annet enn E46. Blir virkelig ett med bilen som er rask og kontant. gleder meg sykt til våren nå :D

takk takk! Er den aeropakka org BMW M-tech? Hadde kanskje vært noe senere når lommeboka blir litt tykkere igjen:P

"-2004 BMW E85 Z4 3,0i Roadster

-2003 BMW E46 330D M-tech Touring"

Hvor tynn kan den være? :P

Hehe det handler om å prioritere:P jeg bor fortsatt hjemme hos mor og far, og har brukt alt jeg har på bil. Jobber som elektriker lærling, og blir med på alt jeg kommer over av overtid ol. I tillegg søler jeg ikke bort noe særlig med penger på andre ting. Z4en står uten skilter og jeg har lånt 100 000 fram til jeg skal selge 330n.

åhh....skal huske på denne posten til neste gang noen kaller en z4 for frisørbil.... satan å deili bil den er :) må nesten spør hvor mye du må ut med for bil og registrering og div? for denne saken her frista hehe :twisted:

Z4 er så absolutt ingen frisørbil... Skal være med på at enkelte Z3 kan kategoriseres som det, men ikke Z4. Bilen kommer på ca 380 000,- ferdig på vei her hjemme. I forhold til norske priser er det ikke så mye å sammenligne med, men det jeg har sett av tilsvarende 3,0 her har ligget fra 430 000 til 599 000(sistnevnte var 2005 mod hos tronerud).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget tøff bil ja, og når du skriver at vinteren blir lang, så vet jeg akkurat hva du mener. Jeg har selv en sort Z4 2,2 (2004 mod), som nå står i garasjen og venter på at asfalten igjen skal bli tørr og gradestokken igjen stiger over 20 grader.. (legger ved et bilde under)

Jeg har forresten selv orginale skinnseter i min, og har også selv tenkt det samme som flere andre i dette forumet at disse ikke er gode å sitte i. Er det noen som vet sånn ca hva det vil koste å bytte ut disse med M-sportseter?

0p0i8ule2phekslc3sgc.jpg

50bmjrotusy62jgej8ny.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ut som en strøken bil! Hadde egentlig mest lyst på svart selv også, men kom over min som hadde alt jeg var ute etter, så da var det bare å handle. også er jo grå en utrolig praktisk farge da, med tanke på støv og små riper.

Ang sportseter så vil jeg tro det er ganske dyrt å kjøpe i ettertid. er vel ikke akuratt så veldig vanlige som seter til E46 og E39 ol.

Men det har jo vært en del tråder om det her tidligere med folk som har kjøpt fra sverige og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...