Fredrik Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Brabus har presentert en ny Maybach 57 versjon med ikke mindre enn 730 HK fra den velkjente 6,3 liters store Mercedes-Benz V12 motoren. Dreiemomentet er elektronisk begrenset til 1100 Nm, men kan i kortere perioder økes til 1320 Nm. Felgstørrelsen er 21" med hhv. 275/40-21 foran og 315/35-21 bak... og topphastigheten er 330 Km/t. 0-100 Km/t tar 4 sekunder og 0-200 Km/t tar 11,9 sekunder. Husk at dette er en bil som er betydelig større enn en E65 760iL... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Så en slik i tyskland i fjor. Folk med S-klasse og 7-serie kan bare gå legge seg Dvs... ingen brabus da, men likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Må jo koste like mye som bilen min bare å skifte dekk på det beistet der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 haha.. vilt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Beist av en bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 hmm.. hvorfor kan ikke BMW klemme no sånt ut av fabrikkene snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Ja, klemme ut en 9 serie f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 usj da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Fordi da ville jeg følt meg enda mer utafor med 316'n min:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Går vel en slik i norge da(altså vanlig maybach da...) Har sett den endel ganger =) hmm.. hvorfor kan ikke BMW klemme no sånt ut av fabrikkene snart? BMW har rolls royce da... Er ikke akkurat veike de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 stygg, ser ut som en vanlig ekkel mercedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 stygg, ser ut som en vanlig ekkel mercedes Er ikke helt komfertabel med utsende jeg heller, men inni er den jo helt konge da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Har ved flere anledninger sett Maybach, både den store og den lille. Førstnevnte fikk jeg litt tid til å se da jeg besøkte Mercedes-Benz museet i Stuttgart i sommer. Mer vulgær og kvapsete bil skal man lete lenge etter. I norge virker alle gigant-sedanene en smule over the top, men selv i en storby som London virker konkurentene subtile og delikate sammenliknet med Maybach'en. At brabus dytter inn en vanvittig stor motor gjør ikke saken noe bedre. Hvorfor ikke bare gjøre det fornuftige, å kjøpe en Bentley Arnage T? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Ville heller valgt en 7-serie forran denne.... Tviler på at Maybach er en "drivers car" siden jeg er helt sikker på at det er førersetet samtlige av oss ville ha benyttet 99,9 % av brukstiden...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 gi meg en stk sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå