Hefner Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Eh... sikler på nye lykter til kjærra mi, men ser det er forskjellig priser på lyktene med xenon og uten... trodde det var akkurat samme lykta jeg bare pæra og div tennere osv som man handler utenom?? jeg har xenon lys på min nå så må jo ha lykter som passer til det.
Gjest Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Du finner det du skal på www.gsbildeler.no Om du har xenon fra før skal du kjøpe Xenon Lykter facelift uten tennere...
Hefner Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Du finner det du skal på www.gsbildeler.noOm du har xenon fra før skal du kjøpe Xenon Lykter facelift uten tennere... Javel.... er det den beste og billigste plassen og kjøpte lykter eller?? hvordan er kvaliteten på de lyktene?.. orginale står det?... jeg tror faktisk ikke jeg vil ha Angel Eyes på mine lykter... kanskje litt rart men.. hehe
trtuning Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 har et sett facelift xenonlykter til e39 til salgs (brukt) mvh thorbjørn
Haug530D Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Du finner det du skal på www.gsbildeler.noOm du har xenon fra før skal du kjøpe Xenon Lykter facelift uten tennere... Javel.... er det den beste og billigste plassen og kjøpte lykter eller?? hvordan er kvaliteten på de lyktene?.. orginale står det?... jeg tror faktisk ikke jeg vil ha Angel Eyes på mine lykter... kanskje litt rart men.. hehe Koed.dk er vel billigst, de selger orginale lykter, altså Hella, jeg har Facelift Xenon på min og angrer ikke ett sekund, her er ett bilde fra monteringen, desverre uten lys i, jeg tok dette for å sammenligne AE:
Haug530D Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Eh... sikler på nye lykter til kjærra mi, men ser det er forskjellig priser på lyktene med xenon og uten... trodde det var akkurat samme lykta jeg bare pæra og div tennere osv som man handler utenom?? jeg har xenon lys på min nå så må jo ha lykter som passer til det. Halogen lykter har en helt annen Reflektor enn Xenonlykter, derfor er det ikke tilatt med uorginale Xenon sett i Halogen lykter, ser det er mange butikker som selger "Lovlige" sett, disse er Lovlige pga at de har diverse godkjenninger å sånn, men ikke lovlige på bil.
Haug530D Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Du finner det du skal på www.gsbildeler.noOm du har xenon fra før skal du kjøpe Xenon Lykter facelift uten tennere... Nei, man må ha nye tennere også, i tilegg må man ha overgangskabel til blinklys og AE ringer, mulig dette følger med når man kjøper, dette vet jeg ikke, da jeg kjøpte Komplett Xenon Facelift Ettermonteringsett, kostet totalt med moms å frakt 11500,- Fra Koed, dette er da Hella.
Boss Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Kan bruke de gamle tennerene, men å lage en festebakett selv.
Hefner Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Du finner det du skal på www.gsbildeler.noOm du har xenon fra før skal du kjøpe Xenon Lykter facelift uten tennere... Javel.... er det den beste og billigste plassen og kjøpte lykter eller?? hvordan er kvaliteten på de lyktene?.. orginale står det?... jeg tror faktisk ikke jeg vil ha Angel Eyes på mine lykter... kanskje litt rart men.. hehe Koed.dk er vel billigst, de selger orginale lykter, altså Hella, jeg har Facelift Xenon på min og angrer ikke ett sekund, her er ett bilde fra monteringen, desverre uten lys i, jeg tok dette for å sammenligne AE: Ja klart bilen blir jo hundre ganger så fin... 7500,- koster de fra Koed.dk fikk jeg en pris på?
Hefner Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Du finner det du skal på www.gsbildeler.noOm du har xenon fra før skal du kjøpe Xenon Lykter facelift uten tennere... Nei, man må ha nye tennere også, i tilegg må man ha overgangskabel til blinklys og AE ringer, mulig dette følger med når man kjøper, dette vet jeg ikke, da jeg kjøpte Komplett Xenon Facelift Ettermonteringsett, kostet totalt med moms å frakt 11500,- Fra Koed, dette er da Hella. Ja ere det noen som vet dette sikkert?? noen sier det og andre det...
Haug530D Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Du finner det du skal på www.gsbildeler.noOm du har xenon fra før skal du kjøpe Xenon Lykter facelift uten tennere... Nei, man må ha nye tennere også, i tilegg må man ha overgangskabel til blinklys og AE ringer, mulig dette følger med når man kjøper, dette vet jeg ikke, da jeg kjøpte Komplett Xenon Facelift Ettermonteringsett, kostet totalt med moms å frakt 11500,- Fra Koed, dette er da Hella. Ja ere det noen som vet dette sikkert?? noen sier det og andre det... Tenker du på tennere? jeg har lest litt rundtomkring at man må ha nye tennere ja, er vel forskjellige delenr også. Tror Fredrik fra Koed skrev i ett inlegg tidligere at man må ha nye tennere.
Hefner Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Du finner det du skal på www.gsbildeler.noOm du har xenon fra før skal du kjøpe Xenon Lykter facelift uten tennere... Nei, man må ha nye tennere også, i tilegg må man ha overgangskabel til blinklys og AE ringer, mulig dette følger med når man kjøper, dette vet jeg ikke, da jeg kjøpte Komplett Xenon Facelift Ettermonteringsett, kostet totalt med moms å frakt 11500,- Fra Koed, dette er da Hella. Ja ere det noen som vet dette sikkert?? noen sier det og andre det... Tenker du på tennere? jeg har lest litt rundtomkring at man må ha nye tennere ja, er vel forskjellige delenr også. Tror Fredrik fra Koed skrev i ett inlegg tidligere at man må ha nye tennere. Det er kanskje forskjellige tennere??.... gammel type og ny type liksom?
Boss Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 De nye tennerene er tynnere, og passer i en festebrakett på lykta. Men du kan bruke de gamle tennerene, men må modde innfestingen. Jeg har en av vær, da en av de gamle tok kvelden.
Hefner Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 De nye tennerene er tynnere, og passer i en festebrakett på lykta. Men du kan bruke de gamle tennerene, men må modde innfestingen. Jeg har en av vær, da en av de gamle tok kvelden. javel så jeg kan bruke gamle tennere da? jeg vet jo ikke hva jeg har på min bil... da jeg ikke har noe og samenligne tennere med... noen som bilde av nye og gamle kanskje??
Haug530D Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 De nye tennerene er tynnere, og passer i en festebrakett på lykta. Men du kan bruke de gamle tennerene, men må modde innfestingen. Jeg har en av vær, da en av de gamle tok kvelden. javel så jeg kan bruke gamle tennere da? jeg vet jo ikke hva jeg har på min bil... da jeg ikke har noe og samenligne tennere med... noen som bilde av nye og gamle kanskje?? Gammel type: ny type:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå