Vegar br. Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Da ble det ny bil på meg da:) Bilen: 96` 523i, Manuell km stand ved kjøp: 199000. Den har lyst skinninteriør og trelister... styling: -senkesett 20/20mm -M5 frontfanger og nyrer -m5 spoilerliste -18" sommerfelg -facelift lykter foran hvite/rød baklykter. Videre planer: -M-tech bakfanger -Bakpotte (scorpion, sebring etc) -Shadowline -M5 speil -andre interiørlister -shortshift -hella faceliftlykter -Nye felger Dårlige bilder samt skitten bil =) 18" Sommerfelg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Gratulerer! Tipper du har et par sjalu kompiser Ikke mange 17åringer som kjører E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Så fin ut den. Hva heter den lakken? Har ikke sett mange av E39 med den fargen akurat. Fint farge på intriøret også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 Takker De fleste skjønner ikke at jeg gidder bruke så my på bil, men prøver å si at det ikke er kjøpesummen som er viktigst, men det å gjøre et bra kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Velkommen i klubben Vegar br. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 Den er calypsorot, men usikker på hvilken type, men skal sjekke. Takk for kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Skikkelig feit bil da! Er nok mange som skulle ønske dem hadde en sånn bil når dem er 17 og lappen er på vei. Uansett lykke til videre med BMW/lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Takker De fleste skjønner ikke at jeg gidder bruke så my på bil, men prøver å si at det ikke er kjøpesummen som er viktigst, men det å gjøre et bra kjøp Så strøken ut den der, grattis med ny bil. Skjønner ikke hva de maser etter, synes du har gjort ett mye bedre valg enn hvis du hadde kjøpt deg 3 serie, er vel halvparten så mye i forsikring også. Det er jo bra for oss eldre kara at ikke alle 17 åringer kjører 5 serie, da hadde nok forsikringen blitt dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Den er calypsorot, men usikker på hvilken type, men skal sjekke. Takk for kommentarer Ja fargen lignet mye på min som er kun calypsorot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Gratulerer med meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Pen BMW det der, uten tvil! Calypsorot er aldri feil, spesielt ikke i kombinasjon med facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Grattis med ny bil.... får nok mange deilige timer i den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 Takk for kommentarer, kom med flere, og kanskje litt tips om hva jeg kan gjøre med den siden den skal stå stille en stund nå : ) I morgen blir det vasking og skifting av lykter og ikke minst mange nye bilder Her er forresten bilder av bilen med sommerfelgene! Synes de ser så små og nøytrale ut på disse bildene, men forandret mening når jeg så de i virkeligheten! Det vises ikke på bildene men de er skrudde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Liker bedre de røde/hvite baklyktene jeg da.. Men de ser jo greie ut Jeg ville kanskje byttet til nye typen skilter og valgt en girkule som ikke er i treverk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå