LianLi Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Damn, grom E39 du hadde der ja Blir vel en slik eller en E46 på meg når pengene rekker til, til fordel for E30en. Litt kjipt med treverk invendig, men kan alltids gjøres noe med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 Jeg og har litt tro på crom lister på denne.. Blir i allefall ikke overbevist i photoshop-modden min på forrige side. Litt synd med trelister ja, men kan jo ikke ha aluminium look heller når alt annet er lyst. Hvilke lister kan jeg da ha? Skal jeg ha nytypen skilt med eller uten flagg? Jeg tror jeg tar med flagg.. Syns i allefall ikke den typen med midtstilte bokstaver og tall er fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Carbonlister Shadowline er aldri feil, ser sikkert bedre ut IRL enn på en modd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 Ingen som kan modde carbon int. lister til meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Den fangern din..erre du har kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 Ikke jeg som har kjøpt den nei.. Jeg er veldig glad for at den var "ferdig" med fanger og lykter osv, mye penger spart der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Forresten, hva slags seter har jeg? du har standard skinnseter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 grom bil dette her ja, hvor har du forresten fått tak i den nedre spoileren på frontfangeren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 ser di har en carbonleppe på GS men den skal di ha 2500,- for!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Forresten, hva slags seter har jeg? Vanlige skinnseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Hentet denne på Kvaløysletta i Tromsø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 Tromsø i allefall ja Han het Nilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Er det bare meg eller mangler den bilen noen feite kantfelger? Ellers nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 JA det gjør den, og gjør stort sett ikke annet en å lete om dagen M5 bakfanger prøver jeg også å oppdrive! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 PEN BIL!!!! er bare 17 enda jeg også... gleder meg til den 5 feb ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå