eriklepe Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 må få deg en til å sette på andre siden så det bli symetrisk, drit i å koble den til eksosen det er bare extraarbeid. Går vel fort med denne potten tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 kom med forslag til ny potte??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 F.eks Eisenmann nydekige stusser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Så litt vel svært ut ja... Noe litt mer diskre hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snook Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Noen som har spilt for mye mojaffa eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Nei og nei, den var ikke fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 er ikke uvanlig å se slike torshov "dtm" potter på e36'er nå om dagen dessverre... så en e38 som hadde doble slike her for noen uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 bytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Beklager altså men den bakpotta der var mildt sagt stygg! Kast den så langt ut på den blå hylla du bare kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Han har nok fortstått at alle missliker den potta der nå;P kom med forslag til ny potte til han da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 Han har nok fortstått at alle missliker den potta der nå;P kom med forslag til ny potte til han da Helt riktigt vis noe har noe gode forslag, så gjør det heller ikke noe vis det står en internett adresse hvor det selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Bytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 SAAAAAAAAAAAAAATan så stygt, når jeg ser sånne påfunn har jeg lyst å rive sjiten av , kjøp http://www.scorpion-exhausts.com/ feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Okei. Jeg skjønner du har tenkt å bytte den nå, men jeg må bare uttrykke min mening også... FYSH!!! Men altså. Anbefalinger av eksospotte kommer litt ann på hvor mye penger du tenker å gi for den. Selv har jeg supersprint og er godt fornøyd. Jeg vurderer Eisenmann til nestegang. Har bare hørt gode kommentarer om begge merker. - Bortsett fra prisen muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå