MikaelR Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 Har sett på nytt idag,, kom fram til noe som dette Har løst på sånt,, men e redd før at det kun røyk av den ene stussen eller kun på den ene sida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Skift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Personelig syns jeg du skal droppe 4-rørs utgaven! Her har du noen Remus potter, og glem DTM utgaven . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 Personelig syns jeg du skal droppe 4-rørs utgaven! Her har du noen Remus potter, og glem DTM utgaven . De der eksospottan va ikke akkurat billi å de va jo ikke så ulik den ene potta som æ la ut bilda av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 Personelig syns jeg du skal droppe 4-rørs utgaven! Her har du noen Remus potter, og glem DTM utgaven . De der eksospottan va ikke akkurat billi å de va jo ikke så ulik den ene potta som æ la ut bilda av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Nei, er ikke billig! Men ikke mange sportspotter å velge i under den prisen, som ser bra ut . Denne Simons potta hadde sett bra ut, og er sikker i en billigere prisklasse . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m50teck Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 http://www.bilextra.no/?ItemId=3781 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Dobbel rett stuss ville sett mye bedre ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Hent vinkelsliper pronte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Har en AC Schnitzer oval potte som passer utmerket.... Pm hvis du er interisert. har stått på en 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Huff så ikke bra ut! mulig det hadde sett bedre ut vis du hadde hatt deffuser! men bytt potta du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Dobbel rett stuss ville sett mye bedre ut... NETTOPP! DTM ser etter min mening bare ikke ut uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Har ikke egne meninger så er enig med alle andre her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Vet ikke helt hvba det er, men det ser litt snodig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå