Kobar Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 sjekk denne lista som jeg får om jeg søker på kollinummer på pakka mi: 27.11.07 09.20 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S 26.11.07 19.51 AVVIK I PRODUKSJONEN Årsak: Feilsendt Tiltak: Videresendt 4068 STAVANGER 24.11.07 06.48 AVVIK I PRODUKSJONEN Årsak: Feilsendt Tiltak: Videresendt 4480 KVINESDAL 24.11.07 06.47 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 4480 KVINESDAL 23.11.07 10.58 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S 22.11.07 06.53 VIDERESENDT 0024 OSLO 21.11.07 20.16 INNLEVERT POSTTERMINAL 6025 ÅLESUND er det vell ikke ganske utrolig at dem aldri klarer å stoppe pakken på moi? som faktisk ligger midt mellom kristiansand og stavanger...? har bestilt deler, og er forsåvidt hastesak også! synes dette er dårlig av posten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Såkalla snail-mail detta ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 alltid gøy dette det gøyeste er når den ligger på samme plassen i ei uke i tillegg ellr i ditt tilfelle bruker 4 dager på å komme til samme plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 ring, og kjeft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 ser ut som du bor på feil postnummer, jeg har aldri hatt lignende problemer med pakker, men noe trøbbel med brevpakker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Har hatt samme erfaringer med posten, eller har dem nesten hver gang. Bestiller noe fra sånn midt på landet, så blir det sendt til oslo, og der ligger det jævli lenge, før det sendes "omlasting" på fauske.. og så tilbake til meg Kan bestille på mandag, sendt på tirsdag og framme neste mandag eller tirsdag.. Nå er det på tide at posten får seg en skikkelig konkurrent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 forslag til navn på konkurrenten da el? hehe... må være noen merkelig navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 ''E-posten. Like enkelt og nesten like raskt'':) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Tar nesten like lang tid å sende en pakke fra fauske tel olso, som' det tar fra tromsø til harstad (tromsø -harstad 30mil) grunnen til dette er at alle bedriftspakker (store pakker) som ikke sendes overnatt eller som A-post sendes Trømsø-Fuske- Harstad.. men så klart det er kjipt når pakker feil sendes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Imponerende gjort av posten. Skjønner ikke hvordan det går ann jeg. Jeg sendte et brev til de som aldri kom fram. Å da jeg etterlyste det så greide de selvfølgelig ikke å finne ut om hvor det var, å at de ikke kunne gjøre noe med det pga de ikke mente det var noe uaktsomhet fra deres side. Hvem er det sin feil da ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Ikke noe nytt fenomen dette! skjer vær gang med meg! dritt lei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Jaja, du vet ivertfall hvor pakken din er. Jeg har en pakke som ble sendt fra amerika 16. november. Den har enda ikke kommet. Tollen er så forbanna treige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Det er verre når du får pakke til flere tusen sendt rekomandert til en postkasse du ikke har satt navn på fordi det ikke har vært noe problem tidligere, og avsenderen ikke har gyldig returadresse - trust me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Det er mennesker som jobber i Posten og mennesker er kjent for å gjøre feil. Men ja, utrolig irriterende. Verste jeg opplevde var at en pakke fra Mandal til Tønsberg brukte en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 fikk pakken igår. altså en hel uke... jaja, er litt forbanna, for må antageli sende tilbake denne pakken, pga d var en mopedmotor som har vært til overhaling, og nå driver girkassa og kødder kjipe greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå