Gå til innhold

Den forbanna posten!!

Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

fikk pakken igår. altså en hel uke... jaja, er litt forbanna, for må antageli sende tilbake denne pakken, pga d var en mopedmotor som har vært til overhaling, og nå driver girkassa og kødder :? kjipe greier

Kanskje litt undervurderenede, men har du husket å fylle på girolje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er verre når du får pakke til flere tusen sendt rekomandert til en postkasse du ikke har satt navn på fordi det ikke har vært noe problem tidligere, og avsenderen ikke har gyldig returadresse - trust me :P

Da har du deg selv og takke.. Er det noe jeg ikke skjønner så er det at folk ikke klarer å få navn på postkassen. Hvordan i H*** skal postbudet vite hvem som skal ha brevet? Men klage, DET klarer de! :roll: Ja, jobber i posten, på lørdager :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olje fylte jeg på motoren FØR jeg satte den inn i ramma! så det er ikke det som er problemet her..

Grunne til at jeg skrur på moped, er fordi dama overtok mopeden min etter jeg ble 18. og hun har ikke blitt 18 enda, så hu raser rundt på gamlemoppen min :D men rart at motoren tok kvellen da hu fikk den :?

var veivlagrene som gikk, pluss veiva... så var d noen dårlige sim-ringer i tillegg. så jeg så det best å sende den til mc-deler i vartdal..

Men blir vell en del forsinkninger dersom jeg må sende tilbake, med tanke på juletider+post= forbanna laaaaang venting :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er verre når du får pakke til flere tusen sendt rekomandert til en postkasse du ikke har satt navn på fordi det ikke har vært noe problem tidligere, og avsenderen ikke har gyldig returadresse - trust me :P

Da har du deg selv og takke.. Er det noe jeg ikke skjønner så er det at folk ikke klarer å få navn på postkassen. Hvordan i H*** skal postbudet vite hvem som skal ha brevet? Men klage, DET klarer de! :roll: Ja, jobber i posten, på lørdager :wink:

Har ikke klaga til posten jeg, det var som du sier så fint min egen feil og han andre som ikke hadde riktig returadresse. Men jeg har fått post i postkasse uten navn på flere ganger, både da jeg flytta til nytt sted og sist da dette skjedde (bodde jeg hos noen andre mens jeg var på kurs, derfor hadde jeg ikke satt navn på postkassa). Det var ikke snakk om å stoppe pakka og sende den tilbake, den skulle tilbake til avsender samme faen selvom jeg sa at da forsvinner pakka ut i intet. Vanskelig å ikke bli et ørlitegrann irritert på posten da vel, når de sitter på makta og det står på goodwill. Åherregud, skal ha deg unnskyldt for å skrive den dritten du skrev siden du jobber i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke så hissig nå da. JEG bryr meg fint lite om du er forbanna på posten. Eneste grunnen til at jeg kommenterte denne tråden var fordi jeg vet hvor vanskelig det kan være å levere ALL post. Vi kan ikke bare legge post i kasser uten navn fordi den personen kanskje bor der, vi må nesten vite med sikkerhet at det er rett person som får rett post. Ellers blir det bråk.. Situasjonen er selvfølgelig en annen i din situasjon. Men nok om det. Ha en fortsatt fin kveld :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...