E.H.D Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Samme fyren selger også NORGES BILLIGSTE CAB http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... z7GG017343
iNthe Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 hahaha.. RÅTT.. har lyst til å se på bilen å høre han skryte.. med skjult kamera.. ellers var det en fin bil.. MASSE ekstra stæsj
Vegar br. Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 "DENNE BILEN HAR EN MANUELL TAK . JEG KJØPTE DENNE FORDI BMW CAB. MED ELEKTRISK TAK HAR VELDIG MYE PROBLEMER. SÆRLIG PÅ SOMMEREN NÅR DEN BLIR BRUKT MYE."
Espen M33 Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 BILEN HAR VELDIG FINE STOFFSETER MED MØNSTER Sjokk at det faktisk er mønster i stoffsetene
ToreG Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Var en veldig fin bil. Men personlig så liker jeg ikke så mye skryt i selve annonsen, litt er jo såklart greit men han tok litt hardt i. enig, og vil jo si at til å være en såpass strøken bil va den egentli ganske billig.
E36Cab1 Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Er det Ludo eller Yatzi som følger med bilen også? Nei må vel være Playstation el noe,har jo også ELEKTRISKE SPEL
Mr.Silver Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Den 320`n har var pen den da.. men litt vell overkill de annonsene hans
Mr.Silver Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 søkte forresten på mobilnummeret som stod på annonsen hans, da kom denne siden fra : http://www.katolsk-nord.dk/Sognenyt/Fre ... r_2007.htm Dette kan umulig stemme ?!
Dr_S Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Mobilnr er uregistrert...sjokk. Jeg lo godt av begge annonsene, er det mulig liksom? Også TO kjørecomputere? HAHA. Dette MÅ jo være årets kjøp! Han virker helt nedsnødd hele mann!
vetu03 Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Hahah, jaja!! Noen klarer å si det mest utrolige og noen klarer å montere det mest utrolige på en bil. Men Han her har jaggu klart begge deler. 2 Kjørekomputere:D haha!! Og dobbel servo.. Kanskje han tror kjøre komputeren har noe med servoen å gjøre?! Men den egentlig grunnen til 2 kjørekomputere er nok at han fikk et kjempe tilbud på 2stk. Som han ikke klarte si nei til. "Må ha det, bare må ha det"
Ron Jeremy Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 Er det noen som har fått svar på mail da, var det ikke noen som skrev mail til denne festlige karen?
doffa Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Sånn som jeg leser den så er ikke denne mannen norsk. eller han er norsk å ikke kan norsk i det heiletatt sånn som dette "ENTUSIATBIL" hehe
-Lasse- Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Hahaha! Jeg har hørt at en god latter forlenger livet.. Jeg tror nettopp jeg fikk et par år ekstra levetid ved å lese denne tråden! Gleder meg til en av dere får svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå