Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå kan enkelte dra til Helvete!!!!!!!!!!!

110 er jo ingen ting i forhold til de norske veiene faktisk er bygd for.

de nye veiene som blir byggd nå er jo flotte veier og det blir jo en skam og ligge i kjipe 100 km!

eier ikke ord en gang huff :(

Skrevet

Hvertfall idiotisk når de bygger fine nye veier nå at de ikke lager 2 felts hver vei, evnt 3 felt i alt der de bytter på hvilken siden som har 2 felt og har midtdeler! Kunne jo satt opp fartsgrensen litt, samt beholdt sikkerheten mot frontkollisjoner!

Skrevet

personlig tror jeg at vi hadde fått mindre ulykker ved å sette opp fartsgrensene litt. I hvertfall på de veiene med bare to felt og midtdeler som har kommet den siste tida. Det er jo så sykt kjedelig å ligge i 80-70 . Man blir jo faktisk trøtt og uoppmersom når det er sånn.

Skrevet

På veiene eg kjører(Vestlandet) har farten gått bare nedover og nedover... Det som før var 80 har blitt 70,og endel har også blitt 60! Det er visst løsningen istedenfor å utbedre veiene...

Mykje snakk om østlandet og krav om midtdeler osv,men veiene(E39 osv) eg kjører vogntog på er det faktisk til tider veldig mykje trafikk på og det er lange distanser uten gulstriper.

Enkelte plasser er det gulstriper men med ei bru eller en anna innsnevring midt imellom der det ikkje er passering for 2 store biler. At det ikkje går meir liv tapt her+andre ulykker er for meg nesten et mysterium...

Skrevet
nå kan enkelte dra til Helvete!!!!!!!!!!!

110 er jo ingen ting i forhold til de norske veiene faktisk er bygd for.

de nye veiene som blir byggd nå er jo flotte veier og det blir jo en skam og ligge i kjipe 100 km!

eier ikke ord en gang huff :(

Er nok fordi at når man setter grensen til 110 så vil de fleste ligge i 120-130 likevel, setter man grensen til 100 så vil de fleste ligge i 110-120.

Er jo bare å kjøre litt på motorveien i Danmark det, de fleste kjører jo fortere enn 110

Skrevet
dessuten trur jeg Samferdselsminister Liv Signe Navarsete.

snart får et uventet beøk på døren gitt :lol:

Kongstian87, nå har du dobbeltpostet nok syns jeg, kan du heller taq en edit på den første posten din, istedenfor å komme med flere innlegg etter hverandre...

Mht narresete så er hun fucked, for hun får ikke de bevilgningene hun ønsker, men for all det, hun er talentløs så jeg prøver ikke å unnskylde kjerringa.

Rødgrønt svineri :?

Skrevet

Klima er noe man kan bruke til det meste som er til bakdel for oss dødlige.

Klimaendringen kommer til og bli brukt for det det er godt for fremover, og her ett eksempel på dette.

Turtallsperre på 2500 rpm. og fartssperre på 80 km er noe vi kommer til og oppleve som forslag grunnet klima innvevet sammen med dødsrisiko ved smell.

I hvertfall noe lignende kommer etterhvert.

Bare vent...

Skrevet

Nå må dere huske at den norske bilparken er i så dårlig stand at om de hever grensa til 110 klarer ikke alle biler holde fartsgrensa...

Det neste forslaget for å kjøre penere er nok å bytte ut airbagen med en stålpigg som står ut av rattet. Det vil nok føre til at folk kjører pent og holder avstand. :)

Ellers kan en jo si at det praktisk talt er 120 grense både mellom fredrikstad og oslo, og oslo - gardermoen. Det er bare at alle er lovbrytere.

Politikernes jobb er å gjøre idiotiske ting (Terra?), så synes ho klarer seg bra :)

Skrevet
":a6pxwowx]Nå må dere huske at den norske bilparken er i så dårlig stand at om de hever grensa til 110 klarer ikke alle biler holde fartsgrensa...

Deriblant alle med fartssperrer og dem med lovpålagt max 80 km.t.

Skrevet

Norske politikere jobber for å hindre varer og folk i å komme frem, i motsetning til mange andre land. Det finnes riktig nok slike politikere i andre land også, men der klarer befolkningen å sette en stopper for det. Det er bare her i Norge vi er så evneveike at vi godtar all dritt som kommer vår vei.

Skrevet
Norske politikere jobber for å hindre varer og folk i å komme frem, i motsetning til mange andre land. Det finnes riktig nok slike politikere i andre land også, men der klarer befolkningen å sette en stopper for det. Det er bare her i Norge vi er så evneveike at vi godtar all dritt som kommer vår vei.

Helt enig.

Har nevnt det før, men ble da sett negativt på av enkelte her inne.

Men sier det igjen..

Vi er noen fordømte bønder som sitter i sofaen og suter og klager uten og egentlig gjøre en dritt med det.

Just like I'm doing now...

Som regel kan man si at sammen er vi sterke, men her i Norge er vi bare mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...