Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

Da var felgene kommet.. Som forøvrig gikk MYE fortere enn forventet.. Bare å vente på dekk nå... *Glede seg*

Forøvrig er en fjerde (ja 4) mail sendt til www.modbargains.com om å få en avklarelse rundt bestillingen min på LED baklykter (som de etter ufattelige 3 mailer ikke har klart å finne utav, stadig med samme løftet om at det skal være sendt selv om ingenting dukker opp i postkassen eller jeg har fått noe sporingsnummer til å bekrefte dette).

Etter å ha ventet i 40 dager uten å få noe som helst informasjon om hvordan det ligger ann synes jeg det er på tide de røsker hodet ut av ræva og gjør noe :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Update 25 feb.

Da var LED baklyktene endelig kommet og er montert i dag. Bortsett fra ryggelysene som jeg delvis ikke hadde tid til å montere og delvis så ut som trengte en millimeter og 2 modifikasjon..

Bilder kommer så fort jeg har fått i alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, modbargains.com tror jeg prøver å ta kunder seriøst... så lyktene var ikke 100%??

Har tenkt til å bestille derfra snart jeg også..

Ser du har bestilt 255/30/19, hvorfor har du ikke bestilt 265?

Jeg er ganske sikker på at disse felgene passer rett på uten modifikasjon. Avhengi av hva slags dekk det er da (dunlop er vel ganske firkanta), men tror ikke det blir nødvendig med spacere.. Ser fram til å se resultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt 255/30 fordi det passer best overens med rulleomkretsen originalt. Kunne hatt 235 og 265 også, men koster en del mer (koster nok allerede :twisted: ) og rulleomkretsen blir ikke heeeelt riktig.. Felgene skal passe rett på de, men skal ha de heeeeeeelt ut :D Og kommer de ikke helt ut selv, må det spacere til 8)

Joda, lyktene er nok 100% de, passformen ser veldig bra ut.. Men mye ledninger og dill som jeg ikke helt har funnet ut hvor jeg skal plassere enda... Hadde ikke tid til å dille mer med de idag. Skal prøve å få sett mer på det imorgen. Ang modbargains tror jeg nok de er seriøst, men jeg har kanskje vert litt uheldig.

Ikke har de sendt pakken som gave som jeg spurte om, pakken ble sendt nesten 1mnd etter at jeg bestillte (bes; 13 jan, sendt 07 feb.) ++

Om du også bestiller derfra vil jeg veldig gjærne vite hvordan din bestilling gikk når det kommer så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i dialog med de flere ganger uten at jeg har handla, og ikke hatt problem med at de ikke har svart. Jeg har jo kjøpt støtfanger av de uten problem også, men pakken ble sendt fra taiwan så det gikk bare 5 dager.

Ang. å få pakke tilsendt som gave eller at de skriver en annen pris har jeg fått negativt svar på, pga risk for negative konsekvenser.

Man kan få litt ulikt svar på ting avhengi av hvem av de som svarer, men svaret jeg fikk ang prisen fra han ene via e46fanatics.com var at hvis det ble skade på en del, så dekket forsikringen kun den prisen som står på pakka (naturlig nok).

Tror det kan lønne seg å henvise til e46fanatics.com, eller skrive pm til dem der, da har jeg en mistanke om at man ikke blir "glemt" så fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vert i kontakt med "Ron" fra e46fantaics og da ble det kjapt litt fortgang i ting. Så er enig med deg i det at det nok kan lønne seg. Angående å sende som gave er jo ikke det noe stort problem egentlig.. Er ikke rare prisen det er snakk om, men kjekt om de hadde gjort det og ingen krise at de ikke gjorde det. Og helt forståelig.

Men og kun sende mail til de tror jeg blir litt "longshot" da det ikke virker som de svarer like kjapt da.

Ellers blir det nok veldig bra når jeg får på alle lyktene. Og er for all del ikke noe annet en fornøyd. Om jeg må slipe vekk en millimeter og 2 på noen av plastdelene på lyktene er jo ikke det noen krise og kommer ikke til å forandre utseende..

Skal komme med ferdig bilder så fort jeg får satt på alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut de lyktene. :)

Må få meg slike jeg også, må bare vente litt før jeg begynner å mase om det. :D

Hva på lykta måtte slipes vekk? Noen synlige deler, eller ting som man ikke ser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

"Update" 10/3:

Da var det en liten nedtur i dag.. Monterte sommerfelgene og skulle balansere, og kom til siste felgen som var venstre framme, og den var det selvfølgelig produksjonsfeil på :cry: Typsik!

Var en fin liten bulk en plass på felgen. Så da ble det ikke sommerfelger i dag, men importøren var heldigvis innom byen så han kommer å ser på felgen i morgen og så ordner det seg nok fort forhåpentligvis :)

God kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...