lloydsb Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 spiritus ftw! Det har jeg ikke Jaja du fikk jo som du ville.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Da har det kommet nye interiørlister i hus.. Skal prøve å få de montert så fort som mulig.. De er ikke strøkne, men MER en gode nok til den prisen jeg fikk de til! Fikk et "offer I couldn't refuse" De er svart høyglans, så skal bli godt å bli kvitt båtfølelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Nice DJ Var på tide *GLEDESEGTILUPDATEETTERMONTERING* hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Dette blir bra. Er veldig lett å skifte også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Hvor henta du bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Tønsberg.. How come? Dette blir bra. Er veldig lett å skifte også. Håper også dette blir bra.. Kan jo ikke bli værre enn treverket liksom Men er igrunnen ikke like optimistisk til å skifte alt.. Men en DIY letter nok på det.. Håper å få det montert i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Er forøvrig spent på hvordan jeg skal lære meg justeringene selv Må nok sette meg GRUNDIG inn i dette for å ikke stille meg til helvette! Men... selv om du vet hva du skal stille på for å oppnå en ting... får du nok testing til å faktisk finne ut hva du vil oppnå? Og hvordan måler du at du gjør ting riktig? Etter jeg begynte bruke laptimer har jeg funnet ut at det ikke nødvendigvis er de rundene som føltes kjappest som var det.. Men lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Nei, nok testing får jeg nok ikke.. Men får gjøre det beste utav den kjøringen jeg får Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Ok, da kommer et par bilder fra monteringen og et par etterpå alt er på plass.. Brukte ca 2 timer på å skifte alt. Det meste var igrunnen veldig lett, utenom å på dørsidene bak til å treffe skikkelig i hullene.. Ble litt banning der ja Begynnte først med å ta av alle listene på dashbordet, dette var gjort på ca 5 min så glemte å ta bilde av det Gikk så videre på listen rundt girmansjetten.. Først av med girkule og så girmansjett, så to skruer og voila. Etter det var på plass gi vi løs på dørsidene, en hel haug skjulte skruer og litt nykking, så var dørpanelet av. Så var det å skru av selve armlenet fra dørsiden.. Gikk ganske lett, var bare 7-8 skuer og voila, hamre ut det gamle og på med det nye, skru fast Så videre til armlenéne bak. Måtte først ut med hele baksetet og benyttet da anledningen til å teste ut bursdagsgaven.. En Black & Decker 12v bilstøvsuger.. Som fungerte brilliant! Ble hele 7kr og 50øre rikere etter dette, så en lønnsomkveld sålangt Etter armlenene bak var montert var vi ferdig. Og resultatet ble slik: Tok også et (eller flere, men tok bare ett her) bilde® av bilen mens jeg var igang med shooten PS: Ny m-tech girkule er på vei.. I sort skinn med belysning likt interiørlysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 dette ble bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Ble jo bra dette. Hmm.. ser du har kassett-spiller, du trenger vel ikke en original cd-spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Hvis du har lyst å gi bort en så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Og hva med ny girkule? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Og hva med ny girkule? Se noen poster opp PS: Ny m-tech girkule er på vei.. I sort skinn med belysning likt interiørlysene. Det ble for øvrig MEGET pent med sorte høyglanslister! Etter min mening er disse listene de peneste som er å oppdrive på markedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 ble bra søreng! Interøret neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå