Hindmost Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Se her ja HMS på høyt nivå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Fant også ut her om dagen at jeg måtte bytte radiator.. Den andre hadde gjort jobben sin kan en si Slik ser min ut også er jeg redd... Hvor mye må man ut med for en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 Hehe. Sånn så min radiator ut og. God og buet i bunnen.Står du å mekker i finskoa Andreas!? Se her ja HMS på høyt nivå Oh yes.. Ikke alltid like lett å huske på HMS når skruing etter jobb ikke er planlagt Er ikke helt sikker på hva den koster, men setter deg nok tilbake et par lapper eller 3 vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Dårlig kvalitet på E46 radiatorene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Mulig, min er vertfall godt brukt, og har gjort en formidabel jobb synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Mener å huske jeg betalte ca. 1600,- for ny radiator hos Radiatorservice. Så kom arbeidet i tillegg. Det var ikke mye å snakke om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Dårlig kvalitet på E46 radiatorene eller? E46 har elendige orginal radiatorer, er standar at nederste rillene synker og tilslutt revner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Har du godkjent senkesettet ditt? Orker ikke lese igjennom hele tråden for å finne det ut. Fikk godkjent mitt justerbare senkesett, men fikk mangellapp pga de k-sport camberstagene. Du har vel ikke vert innom biltilsynet siden du monterte de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Nei, har ikke godkjent camberplatene fremme eller camberstagene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Fant ut for et par uker siden at jeg hadde en startende "subframe disaster". Har jevnlig sjekket rundt festene til traversen når jeg har hatt bilen på bukk og fant nå en ca 1cm lang sprekke på siden av det venstre bakfestet til traversen. Fant fort ut at det var lurt å gjøre et inngrep med en gang og bestilte forsterkningskit fra turner motorsport. Fikk på fredag skrudd ned traversen og fant ut at det ikke var et sekund forsent. På lørdagen fikk vi skrudd ned bensintank så alt var klart til pussing og sveising. Pusset så ned rundt der de nye platene skulle på og sveiset de fast. En for hvert av de fire festene til traversen. Sprayet så på en type tecktyl som kan lakkes over om ønskelig. Tok også å pusset vekk litt overflaterust og smøret inn med rusteter og sprayet over med samme tecktylsprayen som resten. Skiftet også i samme slengen bremserørene da de var veldig lett tilgjengelig med bensintanken vekke. Tok så å sprayet hele undersiden bak. En vellykket lørdag igrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Sinnsykt fin! kan jeg spør hvor mye du har senket den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Vet ikke helt hvor mye den er senket da det står coiloversett på bilen, men kan måle høyden for deg hvis du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Hva heter felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Står i et tidligere innlegg tror jeg, men de heter Beyern Multi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Okei Nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå