Murdiii Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 du kan jo drive å ta masse ville forbikjøringer og drive med høyhastighetskjøring, mens de andre driver å plukker blomster i kolonnen?
knudtzon Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 hehe, forsåvidt sant det men, det kan man også gjøre hver dag i trafikken, vil si det er litt kulere om det er fler som kjører om kapp.
Murdiii Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Må forsåvidt si meg enig i det, om det skal være gumball inspirert så må vi jo nesten drive med noe pøbel kjøring, vis vi skal rekke å kjøre over til veslandet og tilbake på 2 dager, så tror jeg ikke det nytter med kolonne kjøring i 50 km/t. personlig tror jeg ville bli skadd da, pga. at man sovner bak rettet
Glenno Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Alle her på formuet tåler vell en bot eller 2 Hva med prikker? Alle som kjører bimmer har godt om penger så det er sikkert bare bagateller sikkert ja, he he Stemmer uten tvil for at det er konkuranse i form av hvem som kommer frem først, så kan man følge trafik reglene som man vil... noen som er interesert? kanskje litt buy inn sånn at det blir litt money i potten:DIkke for å være ond men, kanskje litt gay og dra på kolonnetur i farstgrensen for å se på naturen...eller er det bare meg? Hmm, tror ikke det er alle som har disse holdingene her i denne tråden eller bimmers forøvrig, men kansje bare jeg som tror?
knudtzon Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Ja bra du ser på det likt som meg men, kanskje vi skal få med noen fler enn oss 2 blir brått litt gay med 2 gutter også hehe. men hadde vært konge med et skikkelig race...
Marius2002 Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Ja bra du ser på det likt som meg men, kanskje vi skal få med noen fler enn oss 2 blir brått litt gay med 2 gutter også hehe. men hadde vært konge med et skikkelig race... Kunne leid en bane eller noe å tatt race der
Hyggmaister Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Ja bra du ser på det likt som meg men, kanskje vi skal få med noen fler enn oss 2 blir brått litt gay med 2 gutter også hehe. men hadde vært konge med et skikkelig race... Dritkult! Jeg joiner, så får vi purken etter oss og så ender det med at vi krasjer i hvert sitt tre!! http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/30/525409.html http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=51049 Fortsatt lyst? Eller nei...slikt skjer jo aldri "meg" likevel, så what the heck, I'm in! NOT!
Platti Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Dette høres ut som en veldig bra idè! Er selv fra Fagernes. Ja det er en fin plass dette her, og fin tur fra mange av de større byene. Dersom vi treffer blink på datoen og har fint vær så kan jeg nok rapportere om gode temperaturer med godt over 25 grader i skyggen selv til "fjellet" å være. Nå blir sikkert ikke innlegget mitt veldig objektivt siden jeg bor på Fagernes, men støtter kjøreruten, evnt overnatting på Quality Hotel. Det er et pent hotell med utsikt ut over Strandefjorden med liten brygge og park rett ved siden av hvor vi evnt. kan ta en grilling og et par pils Flyplassen skal vi nok få lånt, men er også andre plasser midt i fagernes der vi lett kan få plass til rundt 60-70 biler og vise fram biler. Ble så gira når jeg så postene om Fagernes, Valdres så jeg måtte lage et svar med en gang. Skal lese gjennom hele etterpå! Nå skal det sies at jeg også støtter andre ruteforslag og gjerne slenger meg med uansett hvor vi drar bare jeg har mulighet Kjør på! EDIT: Lest igjennom, høres ikke ut som stopp her er akutellt men lar det stå uansett Kanskje en opplisting av tettsteder man passerer kan bli oppført slik at folk vet hvor de skal slenge seg med?
Saltkjelen Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Dette høres ut som en veldig bra idè! Er selv fra Fagernes. Ja det er en fin plass dette her, og fin tur fra mange av de større byene. Dersom vi treffer blink på datoen og har fint vær så kan jeg nok rapportere om gode temperaturer med godt over 25 grader i skyggen selv til "fjellet" å være. Nå blir sikkert ikke innlegget mitt veldig objektivt siden jeg bor på Fagernes, men støtter kjøreruten, evnt overnatting på Quality Hotel. Det er et pent hotell med utsikt ut over Strandefjorden med liten brygge og park rett ved siden av hvor vi evnt. kan ta en grilling og et par pils Flyplassen skal vi nok få lånt, men er også andre plasser midt i fagernes der vi lett kan få plass til rundt 60-70 biler og vise fram biler. Ble så gira når jeg så postene om Fagernes, Valdres så jeg måtte lage et svar med en gang. Skal lese gjennom hele etterpå! Nå skal det sies at jeg også støtter andre ruteforslag og gjerne slenger meg med uansett hvor vi drar bare jeg har mulighet Kjør på! EDIT: Lest igjennom, høres ikke ut som stopp her er akutellt men lar det stå uansett Kanskje en opplisting av tettsteder man passerer kan bli oppført slik at folk vet hvor de skal slenge seg med? Helt enig i at Fagernes er et fint alternativ. Ligger i rolige omgivelser, flott natur og mange muligheter. Selv om det er svingete veier ned fra fjellet (f.eks Lenningen) er det en kjørerute som er svært fin. Tror virkelig at dette hadde blitt en opplevelse. Jeg er med om treffet bli i Fagernes området, da jeg har hytta i nærområdet. Det er som nevnt, mange muligheter her oppe!
tonyku Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 du kan jo drive å ta masse ville forbikjøringer og drive med høyhastighetskjøring, mens de andre driver å plukker blomster i kolonnen? Hehe.
Glenno Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Ikke bedre overføre noen av ideene om Fagernes diskusjonen fra denne tråden til ny tråd kansje? Tror kansje det hadde vært aktuelt for noen. Iallfall tror jeg at det hadde vært mere intressant for egen del enn hva resultatet av planer i denne tråden ble til.
S.Hafsmo Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Jeg kunne godt tenkt meg å være med, men hva med å lage en ny oversiktstråd? ble så tungvindt og rotete å få med seg hva som egentlig er planen når man må bla igjennom 13 sider med idèer. for min del som kommer fra nordland (blir vel ca. 12 timer å kjøre til Trondheim), blir det jo et stykke å kjøre uansett hvor turen går, men hadde jo vært kjekt om man kanskje kunne joinet de som kjører fra Trondhjem der? jeg er forøvrig med om det blir uti august da jeg er ute hele juni og juli.
Pelton Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Hørtes veldig spennende ut! Jeg er med så lenge jeg får ordnet meg fri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå