Ceylon Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 kadett c er jo gøye biler. Hadde en opel manta GTE. ... Bare synd motorene er elendige. Ellers hvor mye ladet du når du filmet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 er vell 0,5bar.. flytter seg utrolig bra spør du meg.. er jo litt mn ute og går så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Begynner å ta form innvendig nå, Bra jobba. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Litt av en jobb du har gjort her Halfdan! Blir en rå bil dette. Gler meg til jeg får se den på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Litt av en jobb du har gjort her Halfdan! Blir en rå bil dette.Gler meg til jeg får se den på veien. tak:P har blitt noen timer ja:) skal ikke se bort i fra at vi kommer på goma en tur en dag:P sparke litt dekk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Detta ser bra ut Gleder meg når jeg får 3.5l og turbo i e28 min også en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 haha, c kadett du gleder meg til jeg kommer hjem og får sett bildene, noe jeg ikke får til på dritt nettet ombord. stå på du vatn:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Detta ser bra ut Gleder meg når jeg får 3.5l og turbo i e28 min også en dag takk:) funker greit med 3,5 turbo i e28 ja:) blir enda bedre når trykket blir nesten dobblet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 haha, c kadett du gleder meg til jeg kommer hjem og får sett bildene, noe jeg ikke får til på dritt nettet ombord. stå på du vatn:D kadett va go bil d gitt hehe:P e væl mange tråda du ska innom du da sikkert:P splash står på han vettu! (intern) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 haha, c kadett du gleder meg til jeg kommer hjem og får sett bildene, noe jeg ikke får til på dritt nettet ombord. stå på du vatn:D kadett va go bil d gitt hehe:P e væl mange tråda du ska innom du da sikkert:P splash står på han vettu! (intern) ja det kan jeg tenke meg mm, må ikke stå på så gale at du rennj bort da nei tar meg en tur til deg i nærmeste framtid etter jeg kommer hjem håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 må hell på litt no vettu så e ikje frys te is:P ja e bare og kom innom det:) når kjem du hæm btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 må hell på litt no vettu så e ikje frys te is:P ja e bare og kom innom det:) når kjem du hæm btw? må bare få noen til å kjør meg. kommer i morgen, flyet går vell 1855 fra bergen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 må hell på litt no vettu så e ikje frys te is:P ja e bare og kom innom det:) når kjem du hæm btw? må bare få noen til å kjør meg. kommer i morgen, flyet går vell 1855 fra bergen:) ok da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Litt av en jobb du har gjort her Halfdan! Blir en rå bil dette.Gler meg til jeg får se den på veien. tak:P har blitt noen timer ja:) skal ikke se bort i fra at vi kommer på goma en tur en dag:P sparke litt dekk:P Hehe. Bare ta kontakt når det passer en dag, er som regel hjemme på hverdagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 er greit ja.. sier fra jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå