Gå til innhold

Mine 3 E28er er solgt. update s 42.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

hehe.. langt og langt.. altfor mye igjen enda. to skritt frem og et tilbake hele tiden:( nå er det motoren som kødder med meg IGJEN. starter og går på alle og slik.. men oppfører seg ikke som den skal. kommer kanskje mer i morgen vis jeg finne ut av det. møtte veggen igjen i dag med andre ord. er mektig lei denne bilen nå. maser på lakkerer hver dag om resten av delene og men han er jo faen meg like treig som, ja vet ikke hva jeg skal sammenlingne han med engang så skjer ikke så mye med de delene heller.:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. langt og langt.. altfor mye igjen enda. to skritt frem og et tilbake hele tiden:( nå er det motoren som kødder med meg IGJEN. starter og går på alle og slik.. men oppfører seg ikke som den skal. kommer kanskje mer i morgen vis jeg finne ut av det. møtte veggen igjen i dag med andre ord. er mektig lei denne bilen nå. maser på lakkerer hver dag om resten av delene og men han er jo faen meg like treig som, ja vet ikke hva jeg skal sammenlingne han med engang så skjer ikke så mye med de delene heller.:(

det snur nok skal du se;) ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har pusla litt i kveld og.. tetta vannlekasje. den var lett. var bare en slange. men olje lekasjen blir jeg ikke så klok på. men får kanskje fiksa det i morgen håper jeg.

DSC00386.jpg

DSC00023-1.jpg

DSC00403.jpg

har fjerna denne klompen nå den var full i olje så håper det var denne som var grunnen til olje lekasjen(denne sto montert i bakkant på toppen) satser på at den ikke lekker i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke gi opp det prosjektet her! Denne blir utrolig rå! :)

takker for det. gleder meg til den er ferdig:)

Jævli rå!

takk

Utruli fin e28. Lykker til videre med den :)

takk:) trenger all den lykke jeg kan få.

får håpe den der er synderen nå da :)

ja håper det. vet ikke om jeg får testa i dag. da mastersylinderen på 518 kompå at den skulle kvelde i dag så nå er jeg uten bil :( typisk da jeg egentlig skulle på isen med den i helga:/

Ser bra ut ;)

Husk at motgang er bare midlertidig :)

mvh andre

så mye motgang som jeg har hatt med denne bilen burde den vell egentlig funke feil fritt i snart 3 år fremover da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan være den ja.. blir ny ring rundt den nå så legger jeg noe papir under den så ser jeg om det kommer derfra. men må fikse bruksbilen først:) kjører uten clutch nå. det var lekasje på mastersylinderen.(den inni bilen ved pedalen) så bytta den. hadde clutch igjen i 10-15min før motstand i pedalen var helt borte igjen:S så i morgen så skal jeg prøve og bytte slavesylinderen da. og håper det blir bra da:) jeg SKAL på isen med den om jeg så må kjøre uten clutch:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...