gnilb Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Hva er det som skal lakkes? Den blir fet den kjerra her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Detta blir jo en skikkelig værsting e28 detta. Liker utseendet veldig godt. Blir moro å se den live, for du skal vel på en del treff i sommer? Møtes på banen vi da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Hva er det som skal lakkes? Den blir fet den kjerra her! mangler fortsatt alt av små deler styling panser og bagasjelokk fra lakk. er kunn dørene framskjermene og selve bilen som er lakkert. Detta blir jo en skikkelig værsting e28 detta. Liker utseendet veldig godt. Blir moro å se den live, for du skal vel på en del treff i sommer? Møtes på banen vi da takk men slår nok ikke din:P første treffet blir på frøya 1mai nå. da skal den testes. men kommer nok på noen treff lengre nedi landet etterhvert og:) jeg taper nok mot deg på bane vil jeg tro:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 En artig liten detalj.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 HALFDAN VS POLICE = 1-0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Haha, det lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 harru vert ute og kjørt om kapp med onkel blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Fortell, fortell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Halfdan sitter vel inne, slik er det med for mye fett på høyrefoten og et hissig blåbær fra statens arme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 snakka med han i stad så tviler på det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Såg han kjørte forbi på jobben ista, så han sitter nokk neppe inne nei:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 hehe. har ikke kjørt fra purken eller gjort noe galt så vidt de vet hvertfall. men ble stoppa med den her ei natt. eneste de sa noe på var at lysa mine var litt dårlige. så lurte de hvorfor jeg var ute og kjørte da så sa at jeg skulle på bane med den til helga. så ville jeg ut og prøve den litt før jeg kjørte helt til frøya. og det var greit da. så lurte de på om jeg skulle kjøre fort på banen ellers så har jeg bare vedlikeholdt litt og klar gjort til treff. blir og klargjøre sisterest i morgen. kommer kanskje en update da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Må ikke glemm at onkel politi ønsket oss god tur til frøya på banen òg da.. Turen har begynt nå, vi sitter på ei ferje.. 3,5 timer med kjøring til vi er fremme.. Oppdatering over helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Kjørte dere noen runder på Kyrksæterøra? Mener jeg så en E28 som var prikk lik denne i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå