Inline six Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 http://uk.youtube.com/watch?v=9uNAklzCqOQ&feature=relatedLitt OT. Men kul video. Hehe den kom litt uventa den energolfen, må ha vært et sykt maskineri i den dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Jeg er meget godt fornøyd med min 1990mod vw taro. Er faktisk helt sikker på at dette er den beste vw noensinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Jeg er meget godt fornøyd med min 1990mod vw taro. Er faktisk helt sikker på at dette er den beste vw noensinne HEHE! Det er fordi det er en Toyota-hilux det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Jaja kan bevise at det ikke er bare VW som koster spenn om dagen, min eter dyser til frokost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Jeg er meget godt fornøyd med min 1990mod vw taro. Er faktisk helt sikker på at dette er den beste vw noensinne HEHE! Det er fordi det er en Toyota-hilux det! Å så det er derfor det står toyota på vinduer, releer, lys, motor osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 hehe intressang tråd moder'n har en Passat 1,6 og det er den værste bilen jeg vet om...du vet aldri hvor du har den, dau og vinglete som helvette..... BTW hva står VAG for igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Jeg er meget godt fornøyd med min 1990mod vw taro. Er faktisk helt sikker på at dette er den beste vw noensinne HEHE! Det er fordi det er en Toyota-hilux det! Å så det er derfor det står toyota på vinduer, releer, lys, motor osv ja. det eneste som er vw, er: merket fremme/bak og på rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Men fra mitt ståsted, etter egne erfaringer og historier fra andre venner og bekjente, tror jeg ikke at jeg kommer til å satse på VW igjen, men f.eks heller Bmw, som jeg synes har mindre problemer å slite med. Som jeg skulle sagt det selv Godt å ha en "medsammensvoren" her Snakka tifeldigvis med en kar rett borti gata her i sted, han har en 2001 mod, A6 2.5 tdi, som har spist opp 5 stk LMM på ca 150' km. I tillegg til mye annet kostbart "småtjafs", som dieselpumpe, noen vindusheiser, og ett luftfilter som faktisk har snudd seg i luftfilterboksen og sørget for at motoren gikk i nødmodus. En på jobb har tilsvarende bil, som har gått ca like langt, der har det vært bytta motor og girkasse (Tiptronic) 2 ganger grunnet totalhavari og spon i olja på kassa. (Fordelt på 2 eiere) Sikkert flere som har opplevd slike ting med andre bilmerker også, men jeg synes det er litt "skøy" med slike skrekkeksempler fra VW / Audi Er det her snakk om originale eller trimmede biler? Jeg synes relativt ofte jeg hører om motorer og girkasser (ikke bare VW, men flere merker) som havarerer etter chips-trimming. Da er ikke dette nødvendigvis utført av dem selv, men også av tidligere eiere uten at ny eier er informert eller blitt fortalt om at det kan være lurt å være litt forsiktig med riv-starter og store påkjenninger etc. Jeg vet for eksempel om flere 5-ere og X5er som har hatt girkassehavari... Når det er sagt så har jeg en bekjent som er tidligere audi-mekaniker (nå soldat/mekaniker i ørkenland) som solgte sin egen Audi etter at han begynte å skru på dem. Han begrunnet det da med at han ville selge FØR han fikk de problemene han rettet opp for andre. Han fortalte også at det var en av A6 motorene som var levert med kast i veiva (?) originalt, men at VAG ikke gjorde noe med det før kunden kom å klaget siden det var billigere enn å kalle inn alle bilene. Dvs at en rekke kunder kjørte rundt i potensielle motorhavari-objekter uten å vite om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 Begge A6'ene jeg nevnte tidligere her var orginale biler, uten noen form for trim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå