Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nja, er vel egentlig ikke så aller verst det :P Hvordan er den utstyrt ellers da?

En ting å huske på er vel at disse bilene vil falle nok så fort i verdi kan jeg tenke meg, i og med at m40b18 motoren ikke er så veldig attraktiv lengre? Correct me viss folk er uenige :) Men prisen virka på ingen måte gal om den er i god stand :wink: Ser at såpass nye e36 er ganske høyt prisa ved søk på autodb.

Skrevet
Er vel M43 motor i denne, det vil si at det er registerkjede i stede for registerreim som det er i M40 motorene.

Denne har M43 ja. Jeg synes dette høres ut som et godt kjøp :) Bare sørg for å bytt baklyktene hvis du kjøper den ;)

Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan en 11 år gammel bil bare kan ha kjørt 60 000km. Det er mindre enn 6tusen hvert år, hvilket er svært sjelden. Så håper dette er dokumentert på ett eller annet vis :)

Ellers virker jo dette som ett godt kjøp det. Og utstyr har endel og si om man skal si hvor mye den er verdt.

Skrevet
Skjønner ikke helt hvordan en 11 år gammel bil bare kan ha kjørt 60 000km. Det er mindre enn 6tusen hvert år, hvilket er svært sjelden. Så håper dette er dokumentert på ett eller annet vis :)

Ellers virker jo dette som ett godt kjøp det. Og utstyr har endel og si om man skal si hvor mye den er verdt.

Det jeg veit er at han har hatt bilen i to år, da har den stått så og si rolig.

Han bor ikke hjemme nå heller, så bilen blir ikke brukt om dagen..

Skrevet
det er ikke uvanlig at folk har 2 eller flere biler. Jeg har 3 jeg bruker, og kjører tilsammen 12-16t i året....

Det er lite... jeg har kun en bil og med den kjører jeg 30-40000 Km i året. Det er igjen lite i forhold til gjennomsnittet i Tyskland som er rundt 60000 Km i året. Jeg blir faktisk skeptisk når jeg leser at en bil har kjørt mindre enn 20000 Km årlig... det er verdt en ekstra undersøkelse ved et evt. kjøp.

Skrevet

Ja jeg vet det er lite, bor 5min utenfor sentrum og det er stort sett dit jeg kjører. EGENTLIG trenger jeg ikke bil idet hele tatt siden bussen stopper rett utenfor garasjen min og går nesten helt til jobb. Og den går hvert 10 min.:lol:

For folk som bor timesvis fra jobben sin blir jo det en helt annen sak!

Skeptisk skal man jo igrunn være uansett hva man kjøper, men når det gjelder km stand er ratt/girkule/seter en god indikasjon om den stemmer.

Skrevet
det er ikke uvanlig at folk har 2 eller flere biler. Jeg har 3 jeg bruker, og kjører tilsammen 12-16t i året....

Han har ikke førerkort, så han har vel ikke veldig behov for bil igrunn.

Skrevet

Finnes mange som bruker bilen lite. Derfor dukker det opp biler med lav km stand av og til. Solgte i januar min mors 83 Ford Fiesta med en km stand på 118 000km. det er ca 5000km i året! Hun tar buss til jobb hver dag og bruker bilen når det trengs. Har vel brukt min fars bil hvis hun skulle kjøre lengre turer og den var ledig. Hennes nåværende golf er en 2004 golf med 24 000km på telleren, Og den var det jeg som kjørte på over 800 mil ifjor vinter når jeg var medeier på den. En 318 kan jo fort være en typisk konebil. Så slike biler med ekte lav km stand finnes faktisk her og der :)

Skrevet

Er vel uvanlig å kjøre så lite, men trenger jo ikke å være noe juks for de om..

Jeg har jobbet med et par biler i det siste, f.eks en 94 peugeot 106, som var kjørt 59000km og en 01 Honda Hr-v som var kjørt 19000km. 8)

Tror ikke prisen var så gale, men er det noe utstyr innvendig eller helt budsjett der og?

For sammenligning betalte jeg 70000kr for min 1996 316 coupe i fjor sommer. Den var da gått 134000km, helt orginal men med sportsstoler(delskinn),sportsratt, m-tech understell,sideskjørt og midtarmlene..

Tilstanden til bilen kan være like viktig som km stand. Lite kjørt kan bety rust her og der, heng i bremser, fukt etc..

btw ville jeg ikke vist meg med de baklyktene....

har kjørt bmw med lexus, bilxtra krom og seidl front 1 gang, aldri vært så flau... :lol:

Skrevet

Tilstanden til bilen kan være like viktig som km stand. Lite kjørt kan bety rust her og der, heng i bremser, fukt etc..

btw ville jeg ikke vist meg med de baklyktene....

har kjørt bmw med lexus, bilxtra krom og seidl front 1 gang, aldri vært så flau... :lol:

Skal selvsagt titte nøye igjennom bilen, når jeg evnt reiser og ser på den..

Ja Lexus lykter er ikke akkutat rått :P

Takk for all hjelp ! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...