Frode D Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Hverfall ikke av Dr_S.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Et par spørsmål 214 - Vil det si at jeg har antispinn og antiskrens? 704 - Er det M-tech understell eller bare dempere + fjører? 801 - Hva ligger det i det? 960 - Hva er det? Og hva er "LM Gussraeder, 10-Speichenstyling (M3 Serienrad, 22M)"? 1. Ja 2. Dempere+fjærer 3. Betyr at du har tysk brukerveiledning 4. Ikke helt sikker, men har noe med servoen din og gjøre mener jeg 5.+ 6. Felgene bilen ble levert med org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Aaah takker! Er litt usikker på om jeg gidder å kjøpe nye felger til våren, eller om jeg skal kjøpe nye dekk (igjen). Ser så mye på E30 M3 for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Ser du vurderer å bytte ut girstanga. Dersom du trenger en E-36 328 shortshift, har jeg en liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 2. Dempere+fjærer. pluss stabstag vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Hverfall ikke av Dr_S.. Skal du herme etter han?? hehe....splittere er jo skikkelig nyskapende Men pent er det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Girstang er kjøpt, så må bare få montert den. Men har akkurat reist første turen offshore, så vet ikke når det blir... Superbeetle: Det jeg mente var at Dr_S bestilte splittere til sin bil på ebay dagen før jeg gjorde det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Hei. Hmm,...HB skilter... Kan ikke si jeg har sett denne her i området før.. Hva er historien til denne bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Den ble importert i 2005 fra Tyskland. Jeg henta den på Lillehammer i Juni, og det er stort sett det jeg vet om historien den har hatt der borte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Har idag hentet bilen fra verksted.. -Fått byttet indre og ytre styreledd og mansjetter på tannstang. -Bytta bremserørene bak -Hjulstilling -Lysjustering (så nå blender jeg ikke så mange selv om jeg har xenon) Har også fått montert GT-leppene. Passformen var så som så, men det funker. Tenkte å ta noen bilder imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 GT-splitterene komt på og jeg ser at den skal 10mm til ned når det våres. Våknet opp lørdags morgen med dette synet: Og søndags morgen var det dette føret: Typisk vestlandsk vinter. Ellers: Har bestilt litt småtteri fra koed: -Sorte nyrer -Nye lister bak -Brukt ASC-knapp -Ny diode til alarm -Nytt skinn rundt gir Tenker også på å kjøpe meg et Dave F induction kit. Og neste måned blir det mest sannsynlig bestlit M-Tech sideskjørt og bakfanger. Har også funnet felgene jeg skal ha 18x8 + 18x9. Disse blir trolig også bestilt neste mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Fine planer du har. Utrolig hvor mye penere bilen ble med ulakkerte lister! Du har ikke tenkt å kjøpe deg m50 innsug da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Jepp! Helt enig.. Vet ikke helt. Tenker litt på hvordan det blir når jeg skal selge den. Evt. kjøper vil nok tro den er ganske mye plukket på da. Men det er i tankene. Det er også Eisenmann eksos + grenrør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Fin bil du har! Digger fargen Ble bra med GT splitters, skal selv gå til innkjøp av slike snart. Eisenmann eksos anbefales, deilig lyd! Blir sikkert enda heftigere i kombinasjon med grenrør. Må ta en photoshoot sammen til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå