Yngvejos Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Det ble fint med "m-tech" fronten. Hvilke planer har du for sideskjørt? Modifiserte m-tech2?
haraldsenracing Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 takk for dei positve tilbakemeldingane , hehe hjlepe på det ette alt streve:P står 325 motoren i nå .. som er porta og plana, racing cam, sterkare ventilfjører +++ motoren er nett totalt øvehalt. e komplett sebring effektanlegg på bilen så den lage fin lyd:P må nokk setta tebake 320 motoren nå, ikke så lett å få den godkjent ombyg hoss bt til 325 når eg har sveist å herja på med den . har nåko andre sideskjørt som eg har modifisert litt , skal kansje lakka dei i kveld sammtidig som eg lakke det midlertidiga pansere. skal kjøpe eit sett til med kompett m-tech 2 styling fra latvia, selge det for 1200 kr + frakt
RoaldJ Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 sorry mac, men hvordan er det du kjører egentlig? er jo bare herpa e30`er på sida di her
Fliid Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 La akkurat merke til det samme.. Syntes du treffer det meste i din vei : P hehe, men blir jo pent til slutt uansett. det skal du ha : )
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 blei litt nyskjerring på det m-tech 2 kittet du kjøper fra latvia ?
-AmunD- Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Hvis dere leser over og ikke bare ser på bildene ser dere at det ikke er han som har kræsja bilene
haraldsenracing Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 akuratt , hehe .. ikkje eg som har kjørt bilane. hadde eg kjørt di hadde di ikkje sett slik ut. må passa på ein e30 å kjøra me vet:P den sio i latvia heter:www.tunings.lv, har masse snadder til bmw der . har ein kompis fra estland å han seiar at kvaliteten å passform ikkje er så galen heller.
e30 tic Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 akuratt , hehe .. ikkje eg som har kjørt bilane. hadde eg kjørt di hadde di ikkje sett slik ut. må passa på ein e30 å kjøra me vet:Pden sio i latvia heter:www.tunings.lv, har masse snadder til bmw der . har ein kompis fra estland å han seiar at kvaliteten å passform ikkje er så galen heller. den fangeren som du har på, kommer den derfra? har sett på disse sidene i mange år egentlig, eneste problemet er at han helst selger til større firma. snakker kun russisk mener jeg også. men vet om en i estland som har handlet av denne karen. er jo bare å se på prisene så skjønner man hvilken fortjenste de forskjellige "leddene" har som selger styling...
haraldsenracing Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 den eg har på nå kjøpte eg av lygren fra vikedal. rein sku hørra me nåken av disse komisane sine så kjøre transport te norge om di kunne transpotera ein del sånn styling te norge.
haraldsenracing Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 litt oppdatering. i dag har eg fått montert sparco pamserlåsar, lakka det midlertidiga pansere, og di modifiserte sideskjørta. trur ikkje sideskjørt vil se så stygge ut på bilen , litt m-tech preg på di. trur og panserlåsane kjem til å sjå tøft ut. jobba litt på e36 en og. finsparkla litt og pussa ferdig. kun igjen å matta ned heile bilen nå før lakkering. bilder:
E30_Dale Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Blir jo flott detta! Men trur du ikkje at bt e litt skeptiske te panser låsane... De e jo ikkje akkurat fotgjengar venlige
haraldsenracing Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 hehe , nei rekne ikkje med at bt vil like panserlåsane så godt ,men det får eg ta opp med di den dagen eg blir stoppa:P e berre midlertidlig så tvile på at eg ska ha panserlåsar på det nya panser.
haraldsenracing Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 OPPDATERING! har vore lite med oppdatering her nå på lenge. har fått ferdig den grønne nå på eit vis, mangle berre lengre hjulboltar til spacerane framme så eg kan sett på dei nye tsw felgane eg har handla inn. det beste nyheten er at , reperasjonen av den matt svarte 325 er begynt! i helga hadde eg besøk av to polakkar fra jobb , som ville hjelpa meg å fixa den, siden ikkej eg er den beste sveisar enda:P. begge er sveisrar , men han eine er også utdanna karrosori arbeidar, lakkerar og mekanikar og har eigd eget verksted i polen ( så han har peiling på det han holde på med og arbeidet blir skikkelig gjort . eg skar ut heile venstre front del av ein delebil eg hadde så dei kunne bruke det til å fixa den svarte. ska henta ny frontplata , panser og skjerm i måro , så dei får justert og sveist ferdig. har og sveist inn ekstar forsterkerar på insida av begge dempartorna framme. + nå blir bure også snasylig vis sveist i, siden det ikkje er biltt gjort endå. ska bli skoy å få den på veien igjen når den er klar:)
Weltzin Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Du mangla lys i venstre tåkelykt.. og sikkert blinklyspero framme på venstre side..
eirikbr Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 arti prosjekt men lurer på en ting, hva heter de felgene som du har på det første bilde av bilen? fete felger det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå