Astri Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Hehe, stemmer. Fin sice det. Det er federal dekk.
Astri Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 se der ja, dette ble pent!!! får kribling i gassfoten.... Hehe, ja det frister som sagt å ta seg en lang tur uten mål å mening.
helgeb Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Jepp... Frister å kjøre meg en kosetur snart. bare få på sommerskoene med splitternye dekk bak, rulle ned rutene og opp med takluka, guffe god musikk, full tank med bensin og kjøre helt uten mål og mening. likte denne ja dette som er livet folk uten bmw vet ikke hva di går glipp av pent eksemplar av e34 forresten, ses vel på treff til sommeren
awt Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Ser bra ut dette. Hjelper utrolig mye med V8-front på E34.
Astri Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Jepp... Frister å kjøre meg en kosetur snart. bare få på sommerskoene med splitternye dekk bak, rulle ned rutene og opp med takluka, guffe god musikk, full tank med bensin og kjøre helt uten mål og mening. likte denne ja dette som er livet folk uten bmw vet ikke hva di går glipp av pent eksemplar av e34 forresten, ses vel på treff til sommeren Takk. hadde vært stilig å kommet seg på et treff i år og ja. Var på vårslippet til BMWccN i fjor og hadde det knall. Fikk møte mange av folka her inne og endelig sette et ansikt til nicket. Om eg har tid og råd så har eg lyst å ta turen til Rudskogen. Frister å prøve bilen på banen. Ikkje det at den e det kjappeste () men bre for gøy og for å teste meg sjøl...
Der Barockengel Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 det frister som sagt å ta seg en lang tur uten mål å mening. Og hvor skal den turen gå, da?
helgeb Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 blir treff til sommeren på meg bare bilen blir klar, ( har samboerens touring til nød da) har hittil bare vært på sosiale treff i drammen i fjor, men gøy det også å treffe likesinnede
///FredriK.S Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Ble kjempe bra med den nye V8 fronten og sommersko på.
Astri Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 det frister som sagt å ta seg en lang tur uten mål å mening. Og hvor skal den turen gå, da? Ja si det? Noen ideer?
Astri Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 du trenge svarte nyrer ser det ut som ^^Hvorfor? Da cromen går igjen flere andre plasser og eg bevisst har villa hatt det slik, siden alle andre har shadowline?Takk Fredrik.
helgeb Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 må bare si at jeg misunner dere som bor på denne kanten av landet nå på våren. her er det jo fortsatt en halv meter snø på plenen
Astri Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 må bare si at jeg misunner dere som bor på denne kanten av landet nå på våren. her er det jo fortsatt en halv meter snø på plenen Oi, nei nå e eg leie snø. Syns folk som oppsøker snøen når den endelig er borte er snodige eg. Trur eg e et sommermenneske ja!
raynik Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 enig me deg Astri, snøen burde vert for spessielt interiserte.... ikke for alle oss som ikke liker den.
Astri Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 enig me deg Astri, snøen burde vert for spessielt interiserte.... ikke for alle oss som ikke liker den. Takk!!! Burde vært ulovlig med snø. Iallefall i ukedagene. Det kan komme i ei helg om det absolutt må snø, for da kan ungene leke ute. Men bli borte igjen på mandag da vi skal på jobb osv... Men heldigvis så e det ikkje snø me ser mest av her på vestlandet, sjøl om eg syns det var litt vel mye i år... Det er pent å se på, men hvorfor måke vann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå