Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp... Frister å kjøre meg en kosetur snart. :D bare få på sommerskoene med splitternye dekk bak, rulle ned rutene og opp med takluka, guffe god musikk, full tank med bensin og kjøre helt uten mål og mening. :D

likte denne ja :D dette som er livet

folk uten bmw vet ikke hva di går glipp av

pent eksemplar av e34 forresten, ses vel på treff til sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Frister å kjøre meg en kosetur snart. :D bare få på sommerskoene med splitternye dekk bak, rulle ned rutene og opp med takluka, guffe god musikk, full tank med bensin og kjøre helt uten mål og mening. :D

likte denne ja :D dette som er livet

folk uten bmw vet ikke hva di går glipp av

pent eksemplar av e34 forresten, ses vel på treff til sommeren

Takk. hadde vært stilig å kommet seg på et treff i år og ja. Var på vårslippet til BMWccN i fjor og hadde det knall. Fikk møte mange av folka her inne og endelig sette et ansikt til nicket. Om eg har tid og råd så har eg lyst å ta turen til Rudskogen. Frister å prøve bilen på banen. Ikkje det at den e det kjappeste (:?) men bre for gøy og for å teste meg sjøl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare si at jeg misunner dere som bor på denne kanten av landet nå på våren. her er det jo fortsatt en halv meter snø på plenen :roll:

Oi, nei nå e eg leie snø. Syns folk som oppsøker snøen når den endelig er borte er snodige eg. :P Trur eg e et sommermenneske ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig me deg Astri, snøen burde vert for spessielt interiserte.... ikke for alle oss som ikke liker den.

Takk!!! Burde vært ulovlig med snø. Iallefall i ukedagene. Det kan komme i ei helg om det absolutt må snø, for da kan ungene leke ute. Men bli borte igjen på mandag da vi skal på jobb osv...

Men heldigvis så e det ikkje snø me ser mest av her på vestlandet, sjøl om eg syns det var litt vel mye i år... Det er pent å se på, men hvorfor måke vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...