Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Hei du, eg er ny her og har lest hele tråden din nå fra A..til å.

Har endt opp med og bruke bimmeren din som bakgrunn på desk toppen, den har blitt Jæ.....g fin da, har selv en E34 som eg pusler med. Har jo fått lyst til å vaske den.. etter å ha sett hvordan du steller med din.

Anyway grattis med en fin E34. :D

Hei og velkommen te Bimmers. :D

Detta va ein hyggelig tebakemelding og eg må vel gratulere deg med at du sikkert e den første som bruker min bil som bakgrunn på PC'n. ;) (unntatt meg sjøl da seff)

Gøy å få slike tilbakemeldinger, og iallefall at noen har tatt seg bryet med å lese hele tråden. Begynner å bli noen sider nå. hehe. ;)

Stell godt med e34'n din og ta vare på den så har du den lenge. De begynner jo å bli gamle de og nå. Min er jo faktisk 20 år i år. Du kan jo lage deg en prosjekt tråd med bilen din der me kan følge med på ka du gjør med din bil. :D

Hihi, kjenner eg blei kjempeglad eg nå, ska kje møkje te for å gleda meg nei. hehe Kan eg spøre hvilket bilde du brukte? :oops:

igjen, takk for flott tilbake melding, det er det som gjør denne tråden verdt å oppdatere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er hentet fra side 46 , 7 fra toppen. nærbilde av fronten venstre side.

Artigt å lese denne tråden, pløyde igjenom på 2 dager. Leita egentlig etter noe info ang ettermonteing av aircon, og dumpet da bortig tråden din. Eg blei litt en engasjert i de gear problemene du hadde, må inrømme at eg ble skuffet da du endte opp med man :cry: . Eg gearer på det andre laget som du sikkert sjønner \:D/ , men men eg sjønner at du ble dritt lei da :devil: . bilen må jo virke.

Så steig stemninga gjamt og tutt til side 30 da du ut av det blå la bimmeren ut for salg, her må eg innrømme at du nesten mista meg :? , men så skummet eg raskt videre for å se hva du nå skaffe deg, men det virker som det ikke ble noe av ( heldigvis ).

Nå er det ikke ett vondt ord fra meg ang stasjonsvogn, har en selv, ikke bimmer da, en praktisk ( fra A og helst bare til B ) og en som eg liker å glide med !!!. :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er hentet fra side 46 , 7 fra toppen. nærbilde av fronten venstre side.

Artigt å lese denne tråden, pløyde igjenom på 2 dager. Leita egentlig etter noe info ang ettermonteing av aircon, og dumpet da bortig tråden din. Eg blei litt en engasjert i de gear problemene du hadde, må inrømme at eg ble skuffet da du endte opp med man :cry: . Eg gearer på det andre laget som du sikkert sjønner \:D/ , men men eg sjønner at du ble dritt lei da :devil: . bilen må jo virke.

Så steig stemninga gjamt og tutt til side 30 da du ut av det blå la bimmeren ut for salg, her må eg innrømme at du nesten mista meg :? , men så skummet eg raskt videre for å se hva du nå skaffe deg, men det virker som det ikke ble noe av ( heldigvis ).

Nå er det ikke ett vondt ord fra meg ang stasjonsvogn, har en selv, ikke bimmer da, en praktisk ( fra A og helst bare til B ) og en som eg liker å glide med !!!. :bmw:

Ska sei du har pløyd tråden min nøye og. :D Gøy!

Angrer ikkje et sekund på at eg valgte å få mauell i bilen. Er morsommere det. ;)

Joda, eg var inne på tanken å selge den og fekk egentlig bedre respons enn venta. Har fått god respons både på bil og felger. Skulle egentlig ha meg en touring fra Bømlo, men da eg hadde prøvd den og sett den irl så slo eg det fort fra meg. Ville ha stv pga eg har ei datter som trengte stor vogn og det hadde vært mer praktisk. Men me har faktisk greid oss knallbra med sedanen og. :D Angrer ikkje på at eg beholdt den heller, for nå har eg kommet ganske langt i planene mine og så er den nettopp blitt eu godkjent så den er nok i mitt eie i noen år til... ;) Er desverre blitt for kresen på bil etter dette kjøpet mtp interiør og komfort, men skal eg finne noe eg kan bli fornøyd med nå så må eg vel opp i en høyere prisklasse og det har eg ikkje råd til. ;)

@Mysild: Godt noen tenker på meg. ;)

@ Haug5** : Det e Opedalane sine bilar så kjøre med det slagordet. Må trekke på smilebåndet når eg ser det eg og, men klarer ikkje heilt å se kossen du klare å sette det i forbindelse med min tråd? :P

På lørdag va eg effektiv vil eg påstå. Etter en halvharde fredagskveld/morgen med pilsing så var det å sove noen timer og deretter ut å vaske og polere bil. Hadde kjøpt inn utstyr og midler for anledningen som måtte prøves. :D (har kun mobil tigjengelig med kamera så bildene klarer ikkje heilt å få frem resultatet slik det egentlig er.)

d6ofj94tiqd8rs0yesp2.jpg

Disse vaskepads'a fra Autoglym er geniale!!

f6eyfdgxckwzxbbclh1o.jpg

Og slik blei resultatet!

dvuuv0vrno26xb05yef1.jpg

oauxbw6bhvcjcvcm093c.jpg

Speilblankt, glatt og dyp effekt i lakken:

oy438m0cf2a990d0thg7.jpg

npzsc7qq67c1yo5wuc91.jpg

ddyjdf97g3jygaodv83x.jpg

Pus speiler seg:

ial9guc01k9bgckmuawn.jpg

tgc3zooatxz9yze3tsio.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags dimensjon og merke har du på dekkene? og hvor breie er felgene dine? det står sikkert i tråden et sted, men den var så sabla lang. sitter nemlig selv og spekulerer i å handle litt dekk, og kunne godt tenkt meg noe liknende dekkstrekk som det du har på Brock hjula. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags dimensjon og merke har du på dekkene? og hvor breie er felgene dine? det står sikkert i tråden et sted, men den var så sabla lang. sitter nemlig selv og spekulerer i å handle litt dekk, og kunne godt tenkt meg noe liknende dekkstrekk som det du har på Brock hjula. ;)

Dekka mine bak er 255/40-17 på 10" felg, og fremme er det 215/45-17 på 8.5" felg. :D

Liker godt den strekken sjøl. Akuratt passe. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

255 e får bredt på 10" felg astri ;) må ha mær strekk :P hehe

Nei! Det e akkuratt passe på min bil!

Vær så snill, ikke sett på noe mindre dim bak enn det du har nå :) Dekkstrekk er jo ikke pent, klarer ikke å forstå hvorfor folk vil ha det.

Hører hjemme på vag produkter, ikke på bmw... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

255 e får bredt på 10" felg astri ;) må ha mær strekk :P hehe

Nei! Det e akkuratt passe på min bil!

Vær så snill, ikke sett på noe mindre dim bak enn det du har nå :) Dekkstrekk er jo ikke pent, klarer ikke å forstå hvorfor folk vil ha det.

Hører hjemme på vag produkter, ikke på bmw... :wink:

Slapp av, den dimen skal få være slik den er. Liker når det er litt bredde på dekka bak eg. ;)

w69ufnnnwlzo8lusnnxb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du verden så stilig bil du har. :headbang: Leste hele tråden i ett strekk i helgen og jeg må si at skulle ønske jeg hatte samme lidenskapelige forhold til min vinrøde e34 som du har til din. Føler ofte at når noe er fikset så er det så er det noe nytt dævelskap pågang... akkurat nå er det signal fra hjernen til bensinpumpa som tar litt ferie når det måtte passe. kjørte endel i helgen uten problemer men påsøndag kveld skulle meg og kona kose oss med en dolly pizza satt meg inn for å kjøre å hente men tror du ikke den ville starte... aaaarrrrggg :angry: blir så irritert. men det går over når feilen er fikset. Har fortsatt litt gammel kjærlighet til kjerra.

noen få ting....

Ser du hadde tatt ned og fikset tanken tidlig i tråden hva var grunnen..... Har selv lyst til å se på min tank. av og til lukter det bensin i bilen det ikke kult :( (Iallefall når kona og barna har vert avsted en tur.)

Vedr. det jeg skrev i posten til "crazy girl" så mener jeg det Du imponerer stort med den ståpå viljen du har.. og den måten du koser deg med bilen underveis. mens du gjør forbedringer Ser mange har store planer for bilen sin men stopper opp etterhvert fordi en går lei....

Lykke til videre! følger med :wink:

Mvh

-GV-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...