Astri Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Takker til dere alle. Mysild; skrev at de ikkje var blitt limt på dørene da eg tok bildene, så det skal bli bedre. var egentlig ikkje så vanskelig å trekke om som eg hadde forestilt meg. Og den gusja e som sagt bare midlertidig til eg får skifta ut hele kanalen...
Astri Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Takk, ble et lite avbrekk fra alt det beige ja...
Astri Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Syns det ble pent jeg vennen Nnttåååå, takk.
bmwkizn Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Ble utrolig stilig dørtrekkan ja Tøfft med jenter på banen. (tenker på autoslalom,en) Stå på
A.Holzmann Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Syns det ble bra jeg, Astri:D Du fikser mine dørtrekk i samme slengen eller?
Astri Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Syns det ble bra jeg, Astri:D Du fikser mine dørtrekk i samme slengen eller? Bare å komme det.
///Mysild Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Mysild; skrev at de ikkje var blitt limt på dørene da eg tok bildene, så det skal bli bedre. hvorfor skriver du at du har limt da? men jeg snakket ikke om at de var limt på dørene, jeg mente at skinnet du har lagt på selv var bulkete selve trekket du har satt på, ikke har blitt strekt nok... var derfor jeg gav opp å gjøre det på mitt, men hvis du er fornøyd og driter i at det henger litt, er det jo ikke noe å tenke på
Astri Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Eh, det henger jo ikkje slik du beskriver det! Det er faktisk ganske tight...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Eh, det henger jo ikkje slik du beskriver det! Det er faktisk ganske tight... if you say so! syntes jo at det ser ut som om at det henger i skinnet her da... blir sikkert bedre når du får limt det, men på bildene her, ser du jo godt bølger!
Astri Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Det er fordi pappen bak har en brett i seg, men når eg får limt det fast i døra så skal det være rett... Din kverulant.
///Mysild Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Det er fordi pappen bak har en brett i seg, men når eg får limt det fast i døra så skal det være rett... Din kverulant. var det jeg tenkte på blir nok bra når du får limt kverrulant, ja, det er meg
JTS77 Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Se der ja. Synes det blei fint eg. Dumt eg missa slalomen... Blir det flere i år??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå