Morty999 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Skrevet Desember 19, 2007 ser MANGE tråder i salgs trådene : solgt kan slettes.. men blir aldri slettet..
R Andersen Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Tror nok ikke problemet er så stort, men vi kan sikkert bli bedre! Så bare kjapt gjennom de 3 første sidene på deler selges, og det var ingen tråder som det stod "kan slettes på".
Glenno Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Hvis dere vil att salgstråden deres vil bli stengt, så er det bare å si ifra til en moderator, så ordner vi det. Vi ordner opp i det vi kommer over, men det er dessverre noe som glipper igjennom innimellom. Det er lov å si ifra til oss hvis dere mener det er noe som er feil. Dette syntes jeg er veldig bra med bimmers.no. Muligheten til å kunne utrykke seg uten bli hudfletta, uten møte et forsvar om en utrykker sine ideer og meninger enn har på hjerte Edit: litt off topic men passet alikevel her syntes jeg.
oddis Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Hadde det vært muliget for å lage en slik "slett tråd" funksjon for trådstarter, Gunnar? Vet det finnes sånt for moderatorer. Kanskje blir noe vanskelig å få til offentlig?
morteym Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Hadde det vært muliget for å lage en slik "slett tråd" funksjon for trådstarter, Gunnar?Vet det finnes sånt for moderatorer. Kanskje blir noe vanskelig å få til offentlig? Det er fullt mulig, men ingen god ide. Da vil tråder forsvinne så fort trådstarter er misfornøyd med den uten at nødvendigvis andre er det, og tråder du er med i blir plutselig borte. Det går an å bare redigere tittelen på innlegget til solgt da. Det er vel bare å få noen flere til å bli mod hvis det er så utrolig mye at de som er mod ikke klarer å få med seg ting, er jo alltid nok av folk som drømmer om å få tittelen mod.
Fredrik Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Det er vel bare å få noen flere til å bli mod hvis det er så utrolig mye at de som er mod ikke klarer å få med seg ting, er jo alltid nok av folk som drømmer om å få tittelen mod. Det må evt. kun være frem til de finner ut av hvor vanskelig det er å tilfredstille enkelte her inne... ... Det følger ikke mye ære med på kjøpet når man er moderator og man skal derfor være litt mer enn normalt entusiastisk hvis man skal holde lenge i jobben. Et annet poeng er at flere kokker normalt medfører mer søl, men jeg ser ikke bort fra at Gunnar hele tiden vurderer behovet for antallet av moderatorer.
oddis Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Forslaget mitt var myntet kun til kjøp og salg avd, ikke til de andre kategoriene, der som du sier - det kan bli et problem. Moderator er ingen takknemlig jobb, det skal jeg skrive under på. Folk som sender deg trussel-PM om at hvis ikke du gjør ditt og datt så skal de gjøre bla bla bla. Testobomber ute av kontroll. Rakker ned og klager på de mest utrolige ting. Også har du de som på død og liv ikke klarer å ordlegge seg det MINSTE fornuftig, de er mine klassikere. Hakkemat for diplomat og folkeskikk pressa.. En moderator har også et stort ansvar mtp. oppførsel og gå foran som et godt standpunkt. Det er ikke alltid lett å forholde seg rolig og 100% diplomatisk da man får dritt i trynet 2-3 ganger daglig. Bare et tips til dere voksende moderatorspirer. Vær klar på hva slags jobb dere evt sier ja til. Mvh nå 'pensjonert' veteranmod hos mopedportalen.com
Steffan C Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Pkt. 5 & 6 her forklarer litt om endring og sletting. Og jeg tror trådstarter kan slette tråder selv om de er besvart.
hagenisse Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Mvh nå 'pensjonert' veteranmod hos mopedportalen.com Kan jeg få ta på deg?
Morty999 Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 ingen som har lyst å finne ut noe mer ang dette? gunnar?
R Andersen Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Kan ikke si jeg syntest det er ett så stort problem.. Fant kun 1 annonse som det stod "slett" på på de 3 første sidene på deler selges-delen, og det er vel ikke så ille? Og i det siste så har hvertfall jeg vært inne å stengt en del salgsannonser som det har stått "steng/slett" på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå