Gå til innhold

Tråden om utstyr vi ikke visste at vi hadde


Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

Kikket litt på bimmer.se under meketips ,da de har en fin DIY for bytte av pærer til brytere for ventelasjons panelet.

Kom da samtidig over DIY som het pedaltest. Står at alle bmw 89-98 biler er utstyrt med selv diagnostic system for oppdage injection fault.

Spørsmål jeg lurer på, da jeg ikke er så kyndig men ønsker vite/lære litt er om jeg kan bruke denne testen på min E34 og hvilken nytte/avdekke av denne testen?

(injection fault hva er det)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Nå har jeg lest hele tråden og funnet ut mye stas.. :D

Hadde akkurat hentet touringen da en kompis av gamlingen kom bort for å prate bil. Han viste meg det med vinduene og takluke som går automatisk opp og igjen ved å holde inne dørlåseknappen. Var stas å få den infoen ja. :)

Har dette oransje lyset i coupèen som er en utrolig digg detalj. Skikkelig kult. Det samme gjelder den automatiske vindu/lyktesspylingen som kommer på ved et lite knappetrykk.

Lurer litt på den kassen som "lærer" seg kjøremønsteret? Hvilke modeller har dette?

Har forresten også kjørekomp. på tysk. Noen som vet om det går å endre språk til noe mer forståelig som engelsk eller norsk? Kenniziechelguffen prufendaffenduffen er skikkelig irriterende å måtte slå opp i manualen i lengden...spesielt på en gammel bil der ting har en tendens til ikke å funke hele tiden. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Fant også ut etter 5 måneder at man kan styre vinduene på min E46 med nøkkelen!

Åh :shock: hvordan styrer man de da ??

Hold inn døråpneren på nøkkelen din i 5sec, da går alle vinduene ned.

Holder du den inne igjen går de opp og slutter når du slipper knappen slik at du kan regulere hvor mye du ønsker å stenge dem.

Det fungerer ihvertfall slik på min E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som har alle de orginale nøklene til BMW'en: Den som er farget grå er til f.eks utlevering av nøkkel til verksted. Med denne nøkellen kan man ikke låse opp hanskerommet eller bakluken (sistnevnte er liten vits på en touring da men men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan funker sideparklyset på e36? Ser jeg har det på min, eller, jeg kan hvertfall ta blinklys hendelen et ekstra hakk begge veier. Men den holder seg jo ikke der, så må man lissom sitte inni bilen å holde den der da? Og når jeg holder den oppe, eller nede, så blinker jo blinklyset også! Så skjønner den ikke helt jeg. Lurer nok på om jeg gjør noe galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan funker sideparklyset på e36? Ser jeg har det på min, eller, jeg kan hvertfall ta blinklys hendelen et ekstra hakk begge veier. Men den holder seg jo ikke der, så må man lissom sitte inni bilen å holde den der da? Og når jeg holder den oppe, eller nede, så blinker jo blinklyset også! Så skjønner den ikke helt jeg. Lurer nok på om jeg gjør noe galt

Slik jeg har forstått det fungerer ikke dette med tenning i. Prøv å ta den ut og dra hendelen ned f.eks. Tennes de da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...