Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, En jeg kjenner har en, han har solgt motoren etter den beygnte å kødde. Nå bygges det en 325turbo motor til bilen.

Helt lik som den på bildet ditt, dønn strøken.

Skrevet

går en cab i bergen. men kun med 318is motor. trolig satt inn pga avgiftene når den ble importert.

forresten. den har hvertfall alpina stripene på siden. inni vet jeg ikke. men har IKKE alpina lippen frempå hvertfall.. men eier påsto det var en alpina

Skrevet
går en cab i bergen. men kun med 318is motor. trolig satt inn pga avgiftene når den ble importert.

forresten. den har hvertfall alpina stripene på siden. inni vet jeg ikke. men har IKKE alpina lippen frempå hvertfall.. men eier påsto det var en alpina

Er det mulig :shock: ?? Du bygger vel ikke om en alpina cab til 318is pga avgifter :roll: . Da hadde det kanskje vært smartere og kjøpt noe annet el? neste prosjektet hans er vel en De Tomaso Pantera med v4 pga avgiftene :? ?? hehehehe. Påstod at det VAR en alpina ja, helt til han hadde kåla med den.

Skrevet

En Alpina skal være en alpina. Skal ikke tukkle med en sånn bil. Uansett... om det så er for å unngå avgifter. En sånn entusiast bil burde forbli original!! Samma om det koster 100000:- mere å importere den med original motor, hadde hvertfall ikke jeg bytta. Da er det bedre å bygge en alpina replica utav en annen bil

Skrevet

Det er en e30 alpina med m3 karosseri som er på de fleste bmwtreffene. Om dette er en orginalbil er jeg ikke sikker på, men den er strøken!

Skrevet

Nja - den kan vel settes i originalstand igjen... De sideblinklysene og feil plasserte emblemer bak skjærer meg i øynene....

":7t6tttpz]Det er en e30 alpina med m3 karosseri som er på de fleste bmwtreffene. Om dette er en orginalbil er jeg ikke sikker på, men den er strøken!

Hvis det er en originalbil, så er det en av 62 produserte B6 3.5s !!! :shock: Skulle likt å tatt en titt på den ja....

Rear%20Pic.jpg

Skrevet

Den E30 M3 "Alpinaen" som var på BMWCCN-treffet på Våler i år, var ikke en orginal B6 3.5. Den hadde motor fra en B10 og div interiørdeler fra samme bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...