Gå til innhold

BMW 320 DA Coupe - M-sport/Artic Racer - SOLGT! Ny E92 i hus

ParamedicX5
 Share

Anbefalte innlegg

Vurdere de felgene dine. Ingen hakk eller merker på de?

Hvis jeg får en god pris på de(uten dekk) så skal jeg sørge for at den bilen du har titte på hos stenshagen ikke blir solgt....

Hilsen Andreas (hvis navnet sier deg noe!)

Hehe...ja.

Kr. 4.500,- - hentepris uten dekk. SOM nye, ikke EN eneste ripe!!

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=679453#679453

Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette må jeg si var svært lekkert. Perfekt med senk og svært pene bilder. Har du fått montert xenon i tåkelysene? Et siste spørsmål om senkingen - har du fått tatt en fire-hjulskontroll på den etter at du fikk den senket? Eller var det noe han også ordnet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett & slett en rå E92 8) . Kan jeg spørre om hvilken type BMW du skal ha nå da?

Si d... Spørs om d blir en 5-serie med comfortstoler (pga konas rygg)

Må såfall være noe helt spesielt, for denne jeg har nå blir VANSKELIG å overgå, om ikke umulig!! :-)

En kompis av meg videresolgte en nydelig M3 fra Konghelle Bil i dag.

Se bilde av den her som jeg tok i dag;

pbr5b4n7gq2aszqr2dhv.jpg

Men min er finere...synd den mangler 300 KH + MASSE annet kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg si var svært lekkert. Perfekt med senk og svært pene bilder. Har du fått montert xenon i tåkelysene? Et siste spørsmål om senkingen - har du fått tatt en fire-hjulskontroll på den etter at du fikk den senket? Eller var det noe han også ordnet? :)

Ja,- den ble perfekt nå.

Ja, Xenon (H11) er montert nå ja. Xenon-look i Angel Eyes er på vei fra USA. Kommer før helga tror jeg ;-)

Synd bakgrunnen for bildene ble så dårlig.

Har ikke tatt 4-hjulskontroll. Bestilit time til over helga.

Det hadde han nok ikke utstyr til der, nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøsj, den bilen der ville ikke jeg hatt :roll::roll:

(m3'n altså)

Ja,- samme her. Hadde aldri kommet meg på jobb eller noe. Sukk...for en lyd i den motoren.

Merkelig,- men når jeg ringte forsikringsselskapet og sa jeg vurderte en slik og sa jeg bodde i Oslo, la d på røret. Merkelig :?:

hehe... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen var demokjørt før du kjøpte den, sant..?

Hadde du vært eneste eier (og bruker) av den, og hadde jeg ikke allerede kjøpt inn deler til over 70.000,- til E60'en min, så ville jeg ha vurdert å selge min til fordel for denne.

Du har en svært pen bil! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er solgt til en overivrig kar, som bare MÅTTE ha den.

Fikk 530.000! Og da kan man ikke si nei...

Ny bil allerede på plass.

SedonaRed - Individual BMW Coupe E92

Blir nok fin, når den er "ferdig" med 20" Hartge, senket ++++

Xenon i spreder på plass, og i dag blir d Xenon i AngelEyes (håper jeg)

BLIR MORRO :D (ikke for kona kanskje men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye. Med en så spesiell bil må det virkelig bilder til.. :D

Men jeg lurer egentlig litt på hvorfor du byttet til ny E92 ettersom bilen/setene ikke passet din kones rygg. Du vil jo få samme problemet med denne.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...skjønner GODT spørsmålet.

Skal forsøke å lage en KORT historie av det;

Jeg kjøøpte bilen, og etter kort tid fant vi ut at setene IKKE fungerte for min kones rygg, da de var svært harde på sidevangene og klemte henne i siden på ryggen.

Vi dro til BMW Fornebu og ville benytte 30 dagers returrett, noe de ikke viste at de hadde. Etter MANGE telefoner og MYE styr og diskusjon med de skulle de ta den tilbake.

Etter å finne ut at man ikke fikk igjen penga, og jeg ikke fant NOE fint hos de, tok jeg den igjen, og la den ut på finn.no (etter å modifisert med de delene jeg hadde liggende).

Etter at jeg fikk 530.000 for den (som var mye mere enn jeg betalte) har jeg lett og lett men fant IKKE NOE som fristet.

Var så torsdag innom Stenshagen og snakkes med Andreas Melhus som viste meg noe jeg ikke var klar over...

Det var justering av sidestøttene på sportsetene og på min var antagelig disse "blåst helt opp" og var steinharde.

At ingen på Tronrud gadd og fortelle om dette da jeg kjøpte bilen eller når jeg kom for å klage på nettopp dette, dro jeg i sinne til de og tok fatt selger og salgssjef.

De la seg HELT flate og hadde rett å slett glemt å fortelle om funksjonen og koblet ikke dette med min klage (merkelig nok!!).

Som kompensasjon skulle jeg da få en 2008 mod. BMW Individual - SedonaRed med skinnintr og M-pakke med samme utstyrspakke + skinn og CruiseControll som den forrige for 549.000 inkl 19".

Dvs at jeg endte opp med kun 19.000 "imellom" for en ett år nyere bil, som de klarte å levere dagen etter!!

Så det ble en GOD deal og beste av ALT;

Kona klager ikke over setene...som er mykere og bedre (pga også pga justeringene men også at alcantara blir litt "borrelås" mot klærne og gir mindre bevegelighet for henne) og jeg fikk drømmebilen igjen...E92.

Nå skal den også gjennomgå samme modifisering (ikke taket TROR jeg)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...