Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

halla godtfolk!

sitter å funderer på å kjøpe nye frontlamper til e30n min, og lurer på om noen har noe erfaring med disse lampene.??

kvalitet, passform og om det lyser som de orginal?

Skrevet

jeg har kjøpt:

In pro Angel eyes og Sorte DE lykter der. inpro lyktene er ikke noe særlig kvalitet på lys pærene må byttet med en gang. dem som står der blir ødelakt med en gang i AE ringen. og samma med justerings skruene kneker fort.

Men Hella DE sorte lykter er kjæmpe bra kvalitet på.

Det er faktisk veldi mange på forumet her som har E30

Skrevet
jeg har kjøpt:

In pro Angel eyes og Sorte DE lykter der. inpro lyktene er ikke noe særlig kvalitet på lys pærene må byttet med en gang. dem som står der blir ødelakt med en gang i AE ringen. og samma med justerings skruene kneker fort.

Men Hella DE sorte lykter er kjæmpe bra kvalitet på.

Det er faktisk veldi mange på forumet her som har E30

Helt enig her, in pro lyktene suger. Ringene funker en kort stund og innfestinga til just,skrua knekker når du setter den inn. Hella sorte virker meget bra, har lyst på de selv til ix min.

Skrevet

Sorte de-lykter fra Koed er veldig bra. De er produsert av Hella, og er identiske med originallykter både i kvalitet og fester.

Lyser like godt som originale, og det følger med papirer på at de er lovlige.

Angel eyes må du ikke finne på å ødelegge den fine touringen din med.

Skrevet

Jeg skal også kjøpe meg svarte lykter fra Koed, men venter til jeg har noen kroner til overs slik at jeg kan bestille en del annet snacks samtidig.

Blir meget pent sammen med svart grill synes jeg.

Forøvrig noen som vet om det er samme type pærer i de sorte som de org, ser at de fra Koed kommer uten pærer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...