Galskap Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 kjøpte meg angeleyes lykter fra gs, det fulge med orignale 55watts pærer! lyktene fungerer fint på fjærn og nær, så bytta jeg til biltemas 100 wattspærer på langlys, og lyskvaliteten ble betraktelig dårligere, hva er gæærnt med disse pærene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
casper Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Bruker Biltema Gold 55W i nærlys og 100W i fjernlys. Synes gult lys er mye greiere når det er skikkelig mørkt! Tenkte å investere i et sett med Nokya Hyper Yellow når Biltema-skiten ryker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Har selv xenon i nærlysene og det er fantastisk å kjøre med.. Og selv med gule langlyspærer blir det vanvittig bra langlys.. Har vel noe med bi-xenon å gjøre eller noe?? Synes det er helt greit å møte biler med både xenon og vanlige gule eller hvite lys.. Det som er jævlig er de ettermonterte xenonlysene som er 8000k og oppover! De er så vanvittig blå at det blender ufattelig, og de er veldig skjeldent automatisk høydejusterbare når de er ettermontert som igjen ikke akkurat hjelper på blendingen! Så kjør vanlig org. xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Bruker Biltema Gold 55W i nærlys og 100W i fjernlys. Synes gult lys er mye greiere når det er skikkelig mørkt! Tenkte å investere i et sett med Nokya Hyper Yellow når Biltema-skiten ryker. Ville invistert i noe annet. Jeg har nå tatt knekken på 4 stk Nokya Hyper Yellow ved demontering. Skal man ta pæra ut, er man garantert at glødetråden ligger løst inni etterpå hvis glasset kommer i kontakt med noe på vei ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
casper Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Hmm. Har du noe annet gult å anbefale? Har sjekket hos PIAA, men de har ikke gule til H1 desverre. Forresten, har du Siemens-telefon enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarT Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Hmm. Har du noe annet gult å anbefale? Har sjekket hos PIAA, men de har ikke gule til H1 desverre. Forresten, har du Siemens-telefon enda? Etter bytte til PIAA kommer jeg til å bruke dette inntil jeg bytter bil hvor xenon er orginal montert (Ettermontering av uorginal xenon er ikke et alternativ for min del). Har nå PIAA i nær/fjærn og tåkelys. Jeg har bedre lys i min e46 m.PIAA enn kona har i sin e46 m.orginal xenon. Ang gule PIAA i H1, sjekk denne. PIAA H1 Plasma Yellow PIAA Bulbs H1 >> 55W=100W http://autothing.com/Products/Auto%20Li ... d-PIAA.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Hmm. Har du noe annet gult å anbefale? Har sjekket hos PIAA, men de har ikke gule til H1 desverre. Forresten, har du Siemens-telefon enda? 3000k xenon er å anbefale. Piaa har jeg ikke fått prøvd enda, siden jeg ikke greier å bestemme meg for piaa eller xenon i langlysene. Har Sony ericsson nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 hvor er PIAA å få kjøpt i Norge da? Kan ikke si jeg har sett disse noen plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarT Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 hvor er PIAA å få kjøpt i Norge da? Kan ikke si jeg har sett disse noen plass.. http://www.piaa.no/ Jeg har ikke vært i kontakt med disse så jeg vet ikke hva de har av utvalg og priser da jeg har kjøpt mine i USA (Billig dollar). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 BMW har så bra lys generelt så jeg bruker orginal utstyr Xenon er for gammlinger som har mista nattesynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 hvor er PIAA å få kjøpt i Norge da? Kan ikke si jeg har sett disse noen plass.. http://www.piaa.no/ Jeg har ikke vært i kontakt med disse så jeg vet ikke hva de har av utvalg og priser da jeg har kjøpt mine i USA (Billig dollar). Var der å kikket, men det var jo ikke akkurat noe utvalg på nettet.. Må vel ringe og høre med de.. Hva er normal pris i norske kroner da ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Kjøpte noen pærer i Sverige fra "All Ride" (sikkert firmanavnet) Her er en link til hjemmesida deres, og pæra jeg kjøpte : http://avtodeli.enakupi.com/2-x-Zarnica-NARVA-H1-RANGE-POWER-WHITE-pr-16406.html Har fått spørsmål åm jeg har montert xenon-kitt flere ganger. Her er et bilde av resultatet: Jeg har foresten sota de-linselykter før: Gammel pære på bilens høyre side og ny på venstre: etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2007 Skal gå ut og ta et bilde av lysene mine nå jeg, så kan dere se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 ja, det der så jo svært bra ut! Mulig du kan finne ut akkurat hva de heter? Er det de osram pærene så skal jeg ha sånne om det blir for mye pes å få tak i PIAA... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Med vanlig halogenpærer foretrekker jeg OSRAM Night Breaker, selges på shell for 399,- Gir et utrolig hvitt og klart lys. På min egen bil har jeg xenon i nærlysene. Til tross for at jeg er fornøyd med OSRAM, har jeg fått tak i et parti PIAA som jeg skal prøve på fjernlysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå